شرط سنگین ملی پوشان باشگاه پرسپولیس ، مخالفت مدیران با خواسته غیرمعقول بعضی بازیکنان

به گزارش جام پارسی، بعضی از ملی پوشان شرط عجیبی برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس داشتند.

شرط سنگین ملی پوشان باشگاه پرسپولیس ، مخالفت مدیران با خواسته غیرمعقول بعضی بازیکنان

به گزارش خبرنگاران کمتر از دو ماه دیگر جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و فیفا مطابق گذشته پاداش هایی را برای تیم و بازیکنان حاضر در این مسابقات در نظر گرفته است. به این ترتیب بخشی از این هدایای فیفا به باشگاه هایی که بازیکنان آنها در جام جهانی حضور دارند می رسد. به طور مثال در جام جهانی 2018 روسیه باشگاه ها به ازای هر بازیکنی که در جام جهانی داشتند، برای هر روز مبلغ 8 هزار و 530 دلار دریافت می کردند که زمان محاسبه آن از دو هفته قبل از جام جهانی تا یک روز پس از حضور هر بازیکن در جام جهانی خواهد بود.

این موضوع باعث شد تا بعضی از بازیکنان ملی پوش که قصد حضور در پرسپولیس را داشتند این شرط را مطرح نمایند که در صورت حضور در جام جهانی چیزی از حدود 40 الی 50 درصد از پاداش فیفا به آنها برسد!

این درخواست البته با پاسخ منفی مسئولان باشگاه پرسپولیس روبه رو شد و آنها زیر بار چنین شرط عجیبی نرفتند. این بازیکنان معتقد بودند که به علت حضور آنها در پرسپولیس این پاداش به این باشگاه خواهد رسید اما این در حالی است که فیفا سابقه دو سال پیش از جام جهانی بازیکنان را آنالیز می نماید و به مقدار حضورشان در هر باشگاه به آنها پاداش می دهد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1807

به "شرط سنگین ملی پوشان باشگاه پرسپولیس ، مخالفت مدیران با خواسته غیرمعقول بعضی بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط سنگین ملی پوشان باشگاه پرسپولیس ، مخالفت مدیران با خواسته غیرمعقول بعضی بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید