شاهکار تازه؛ رقابت شمشیربازان ایران با وسایل قرضی در جام جهانی!

به گزارش جام پارسی، جام جهانی شمشیربازی سابر ایتالیا از دیروز (پنجشنبه) در شهر پادوا شروع شد. در روز نخست محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی و فرزاد باهر، چهار شمشیر باز ایران به رقابت پرداختند که خیلی زود هم از دور رقابت ها کنار رفتند. البته گفته می گردد که شمشیر بازان ایران وسایل خود را در اختیار نداشتند و همین مسئله در عملکرد آن ها تاثیر گذار بود.

شاهکار تازه؛ رقابت شمشیربازان ایران با وسایل قرضی در جام جهانی!

امین قربانی، سرمربی تیم ملی ایران در خصوص این اتفاق به ایسنا گفت: به فرودگاه پادوا که رسیدیم، متوجه شدیم پنج چمدان ورزشکاران که شامل وسایل شخصی و ورزشی آن ها بوده ارسال نشده است. از همان جا پیگیری کردیم و حتی به شرکت هواپیمایی ترکیه هم ایمیل زدیم و به وسیله فدراسیون شمشیربازی ایتالیا هم پیگیر بودیم و در نهایت ساعتی پیش وسایل ورزشکاران به دستشان رسید که البته مسابقات تمام شده بود.

او ادامه داد: شمشیر بازان ایران برای اینکه بتوانند در مسابقه امروز شرکت نمایند، مجبور شدند که از شمشیربازان کشور های دیگر وسایل قرض بگیرند. آن ها حتی کفش برای دویدن هم نداشتند. خیلی شرایط بدی بود و دائم مجبور بودند که وسایل خود را از کشور های دیگر قرض بگیرند و این باعث شد که تمرکز نداشته باشند.

قربانی بعلاوه گفت: اگر حتی وسایل دو نفر از ملی پوشان هم رسیده بود، با توجه به اینکه ساعت مسابقه نمایندگان ایران با هم متفاوت بود، می توانستند تمام وسایل را در اختیار یکدیگر قرار دهند، اما وسایل همه نفرات نیامده بود و مجبور بودند که کفش را از شمشیرباز یک کشور و لباس شمشیربازی را از ورزشکار یک کشور دیگر بگیرند و آن ها حتی جوراب هم برای مسابقه نداشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1876

به "شاهکار تازه؛ رقابت شمشیربازان ایران با وسایل قرضی در جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار تازه؛ رقابت شمشیربازان ایران با وسایل قرضی در جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید