سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه های اروپایی خبر ندارم، دلم برای تیم ملی تنگ شده است

به گزارش جام پارسی، گروه استان ها ـ بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه گفت: هنوز چیزی در خصوص پیشنهادات باشگاه های اروپایی نمی دانم و باشگاه زنیت از آن باخبر است.

سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه های اروپایی خبر ندارم، دلم برای تیم ملی تنگ شده است

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، سردار آزمون بعدازظهر امروز پس از ورود به استان گلستان گفت: خوشبختانه به همراه تیم زنیت قهرمان لیگ برتر روسیه شدیم و من هم عنوان آقای گلی این رقابت ها را کسب کردم که حاصل زحمات تمام بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل باشگاه بود که از نظر فنی و روحی به من یاری زیادی کردند.

وی اضافه نمود: آقای گل شدن حس بسیار خوبی است و تمام گل هایی که به ثمر رساندم حاصل زحمات و سختی هایی بوده است که کشیدم، امیدوارم فصل آینده هم ابتدا عناوین تیمی و سپس عناوین انفرادی زیادی کسب کنم.

آزمون ادامه داد: آخر هفته باید به روسیه برگردم، زیرا 10 روز دیگر باید در ملاقات سوپرجام روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو برویم و امیدوارم بتوانیم سومین جام فصل را هم کسب کنیم.

وی درباره پیشنهاداتش از باشگاه های عظیم اروپایی، یادآور شد: هنوز چیزی در این خصوص نمی دانم و هر پیشنهادی است باشگاه زنیت از آن خبر دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بلاتکلیفی رقابت های ملی گفت: در انتظار اعلام برنامه هستیم، زیرا دلم برای تیم ملی خیلی تنگ شده است و دوست دارم مسابقات زودتر آغاز گردد و به جام جهانی صعود کنیم.

آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا لیگ برتر ایران را پیگیری می کردید یا خیر، گفت: پیگیر لیگ برتر ایران نبودم و مسابقات را دنبال نمی کردم، فقط می دانم پرسپولیس قهرمان شد. در این مورد نظری ندارم و قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم. فکر نمی کنم به من ارتباطی داشته باشد، زیرا خودمان هر چند روز یک بار مسابقه داشتیم.

وی به شرایطش در بحران کرونا اشاره و اعلام کرد: این اتفاق برای لژیونرها که از خانواده دور هستند بسیار سخت بود، زیرا سه ماه در قرنطینه بودیم، اما باید با تابعیت از دستورات باشگاه حرفه ای عمل می کردیم.

آزمون اضافه نمود: اکنون از شرایط سفید وارد شرایط قرمز شدم و خیلی استرس دارم. سعی می کنم این چند روز در خانه و کنار خانواده باشم و کاری نکنم که هموطنم آلوده گردد.

وی یادآور شد: از تمام مردم عزیز ایران به ویژه مردم استان گلستان می خواهم در این شرایط رعایت نمایند و ماسک بزنند تا دوباره به شرایط سفید برگردیم.

588، ش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 791

به "سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه های اروپایی خبر ندارم، دلم برای تیم ملی تنگ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه های اروپایی خبر ندارم، دلم برای تیم ملی تنگ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید