ساخت ویلا و آنچه یک ویلا را خاص می نماید

به گزارش جام پارسی، تا به امروز اندیشیده اید چرا میهمانی در یک ویلا، از ویلایی دیگر مفرح تر و خاطره انگیزتر بوده است؟!

ساخت ویلا و آنچه یک ویلا را خاص می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا و باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نوع بنای ویلا، فضای سبز پیرامونی، هارمونی اجزا، امکانات مجموعه، بطور خلاصه طراحی و ساخت ویلاست که یکی را از دیگری متمایز می کند. خاطراتی به یادماندنی خلق می کند.

جهت مشاوره رایگان با شرکت مهندسی بارش سبز همین حالا تماس بگیرید.

021-26541440

09123118150

امروزه بسیاری از مردم حتی برای منزل مسکونی شان چیزی بیشتر از یک خانه عادی برای زندگی یا بنای مهندسی ساز می خواهند، چرا که می خواهند در آن محیط آرامش و آسایش مناسبی داشته باشند.

متخصصینی مانند دکوراتور داخلی، فنگ شو، نورپرداز، طراح فضای سبز و... همگی در پی این احتیاج انسان امروزی به آسایش بیشتر درمحیط زندگی بوجود آمده ند. این آسایش طبیعتا باید در ساخت ویلا (باغ ویلا) بیشتر در نظر گرفته گردد چرا که توقع افراد از محیطی که برای تفریح، میهمانی و سپری کردن اوقات فراغت ساخته شده است بیشتر است.

اصولاً ساخت هر بنا و ویلایی به صورت صفر تا صد، پروژه عظیمی است که احتیاجمند دقت و رعایت نکات و اصول فراوانی خواهد بود. به همین دلیل نیز اعتماد و تکیه بر متخصصان معتبر و حرفه ای در این زمینه مهم ترین مسئله ای است که باید مدنظر قرار داد. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با فرآیند کلی ویلاسازی آشنا نموده و متخصصین قابل اعتمادی در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

انواع ویلاسازی

به طور کلی می توان گفت طراحی و ساخت ویلا در دو الگوی کلی مدرن و کلاسیک به انجام می گیرد. انتخاب هر کدام از این نوع طراحی و ساخت ویلا بنا بر احتیاج و سلیقه کارفرما صورت می گیرد. با این حال می توان گفت که تفاوت این دو سبک از ویلاسازی بسیار گسترده است که شرح آن خارج از این مقال می باشد.

جهت نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@bareshsabz

تنوع ویلا ها براساس سبک، نوع الگو های طراحی، متریال بکار رفته در ساخت بنا، محوطه سازی و فضای سبز پیرامونی و دکوراسیون داخلی بسیار گسترده می باشد.

گروه معماری و محوطه سازی بارش سبز

اساسا با شعار خلق رویا های سبز تخصص ماست، در سال 80 با هدف ساخت بنا هایی مملو از آرامش با نگاه ویژه به طبیعت پا به عرصه نهاد. اینک بعد از حدود دو دهه فعالیت مفتخریم تا با رزومه یی پیروز از ساخت ویلا های گوناگون در اطراف تهران، طراحی های متعدد ویلا های ساخته شده در اقصی نقاط ایران، پروژه های محوطه سازی و احداث روف گاردن و... یکی از حرفه ای ترین گروه های مهندسی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

به همین منظور

گروه معماری و محوطه سازی بارش سبز

با انتخاب تیمی از افراد متخصص در هربخش می کوشد تا ابتدا طرحی جامع به صورت دو بعدی و سه بعدی مطابق سلیقه و خواست شما ارائه نماید و پس از تایید نهایی آن، در جز جز مراحل ساخت می کوشد تا طراحی و ساخت ویلای شما را در کوتاه ترین زمان، همراه با به کارگیری بهترین مصالح و مواد اولیه و البته مناسب ترین قیمت مطابق با خواست شما، به انجام برساند.

به طور کلی می توان گفت که تیم های تخصصی مجموعه بارش سبز، بنا و محوطه را به عنوان یک کل در نظر می گیرند تا هماهنگی و یک دستی اجزای گوناگون بتوانند محیطی زیبا فراهم آورند. استفاده از متریال سازگار با طرح و اجرای دقیق توسط گروه اجرایی انجام صحیح پروژه را تضمین می کند که همین مسئله خیال کارفرما را از آغاز پروژه، فرایند انجام آن و در نهایت به انتها کار به مراتب راحت تر می کند.

شرکت مهندسی بارش سبز

با سال ها تجربه در خلق بنا های نوین پروژه هایی در زمینه: ویلا -باغ ویلا- روف گاردن و محوطه سازی برعهده داشته است که درهر یک، بنا به احتیاج و سفارش کارفراما طراحی و ساخت:آلاچیق- کلبه- آبنما- استخر و اجرای فضای سبز ما را به یکی از با متعهد ترین مجموعه های ساخت ویلا و باغ ویلا تبدیل نموده است و امروز مفتخریم که توانسته ایم آرامش طبیعت را با آسایش امکانات مدرن درهم آمیزیم.

همکاران ما حتی در نگهداری باغ و ویلا شما را تنها نمی گذارند و درصورت تمایل شما با رسیدگی منظم و دوره ایی، محیط آرام و رویایی شما را همیشه با نشاط همچون طبیعت نگه می دارند.

مدیر روابط عمومی بارش سبز:

بهمن پناهی نیکو

جهت مشاهده نمونه کار ها و سایر پروژه ها به صفحه اینستاگرام و سایت بارش سبز مراجعه فرمایید.

جهت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

021-26541440

09123118150

جهت نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@bareshsabz

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

bareshsabz.com

سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای علامه شمالی، نبش چهاردهم شرقی، پلاک 87، ساختمان سایه، طبقه 6، واحد 33

منبع: برترین ها
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 650

به "ساخت ویلا و آنچه یک ویلا را خاص می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلا و آنچه یک ویلا را خاص می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید