زمان صدور مجوزهای گردشگری کاهش می یابد

به گزارش جام پارسی، ایسنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور و آخرین اخبار بدست رسیده، زمان صدور مجوزهای گردشگری کاهش می یابد.

زمان صدور مجوزهای گردشگری کاهش می یابد

علی اصغر شالبافیان در کارگروه میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی همایش هفته رفسنجان شناسی در دانشگاه ولیعصر اظهار کرد: در راستای اصلاح فرآیندها و افزایش حجم سرمایه گذاری ها مدت زمان صدور مجوزها در حوزه توریستی کاهش می یابد.

معاون توریستی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی با تاکید بر اینکه در استان کرمان تمایل به سرمایه گذاری در حوزه صنعت توریستی در بین سرمایه گذاران بسیار وجود دارد، اضافه نمود: باید با ایجاد زیرساخت ها زمینه برای رشد توریستی منطقه فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اماکن تاریخی در مالکیت وزارت میراث فرهنگی نیستند، اعلام کرد: این وزرات خانه نمی تواند برای اماکنی که مالکیت ندارد معین تکلیف کند و در این باره اختیاری ندارد.

شالبافیان با بیان اینکه نمایشگاه توریستی تهران از تاریخ 9 تا 12 بهمن امسال برپا می گردد، گفت: این نمایشگاه می تواند فرصتی برای تبادل تجربیات و معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و توریستی استان های سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه هر استان می تواند بسته به استعداد و ظرفیت های مختص به خود تورهای ویژه ای را تعریف کند، اعلام کرد: استان کرمان می تواند در حوزه تورهای ویژه نخبگان یا معدنی و صنعتی فعال گردد و اقدام به جذب توریست در قالب این گونه تورها کند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1687

به "زمان صدور مجوزهای گردشگری کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان صدور مجوزهای گردشگری کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید