رئیسی واقعا علت گرانی ها را می داند و نمی گوید؟!

به گزارش جام پارسی، کیهان یکی از نوشته های کانال حزب اتحادملت را منتشر کرد. در این مطلب آمده است:

رئیسی واقعا علت گرانی ها را می داند و نمی گوید؟!

-پشت پرده گرانی ها همان موضوع تحریم است، اما به دلیل آنکه آقای رئیسی پیشتر گفته بود که تحریم ها اثری در اداره کشور ندارد و عملاً شرایط نابسامان مالی را بر گردن دولت قبل انداخته بود، اکنون نمی تواند بگوید تحریم ها شرایط مالی را برهم ریخته است و حالا عنوان پشت پرده تبدیل به گریزگاهی برای آقای رئیسی شده است؛ وگرنه قواعد مالی معلوم و تعیین است که ایراد کار از کجاست و می گردد فهمید که چرا یک کالا گران می گردد و چرا تورم رو به افزایش است.

-حتما تیم مالی دولت که همه از نظر فکری نزدیک به آقای رئیسی هستند، می دانند که دلیل گرانی ها چیست. حالا آقای رئیسی یا علل را از تیم مالی اش جویا شده و می داند، اما نمی گوید که این کار یعنی فرافکنی، یا آنکه واقعاً نمی داند و کسی هم چیزی به او نگفته است که ندانستن جرم نیست و او هم تخصص مالی ندارد، اما اگر این گونه است باید پرسید پس دقیقاً وظیفه تیم مالی اش چیست؟

-آقای رئیسی چه بداند و چه نداند که علل گرانی ها چیست، شرایط کنونی ثابت می نماید که تیم مالی اش کارآمد نیستند. اگر این افراد می توانستند کاری بکنند، در همین هفت ماه حداقل می دیدیم که در یک حوزه کاری انجام داده باشند.

-اکنون دولت به جایی رسیده که بعضی به آقای رئیسی پیشنهاد می دهند تیم مالی اش را عوض کند یا تغییرات دیگری در کابینه به وجود آورد. واقعیت این است که دولت از بحران مدیریتی رنج می برد و این کاملاً محسوس است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1742

به "رئیسی واقعا علت گرانی ها را می داند و نمی گوید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی واقعا علت گرانی ها را می داند و نمی گوید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید