درد بزرگی است که باید با داوری هم بجنگیم!

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با انتقاد و گله مندی از داوری بازی تیمش مقابل خوشه طلایی، گفت: امیدوارم بازیکنانم قدر این فرصت هایی که در بازی ها به دست می آورند را بیشتر بدانند زیرا ما علاوه بر این که باید با تیم های حریف بجنگیم باید با داوری هم بجنگیم و این درد بزرگی است.

درد بزرگی است که باید با داوری هم بجنگیم!

ابراهیم اشکش پس از شکست تیمش در هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال کشور، اظهارکرد: زور ما به داوری نرسید. داور پنالتی ما را دید و راحت از آن گذشت و در بازی سعی می کرد، سوت هایی بزند که انگار ما تیمی خارج از کشور بودیم. نمی دانم ما را به چه صورت می بینند. من بسیار از نحوه سوت زدن داوران ناراضی هستیم. در بازی با فجرسپاسی نیز داوری به ضرر ما بود.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: من به آقای افشاریان هم گفتم، ما نمی خواهیم علیه داوری صحبت کنیم اما خودتان بازی رفت ما با خوشه طلایی را دیدید که داور به چه صورت سوت زد و لطفا داوری را برای این بازی انتخاب کنید که حق تیم مظلوم استقلال ملاثانی پایمال نشود اما متاسفانه از داوری امروز اصلا راضی نیستم. نمی دام کمک داور اول بازی هم با چه دیدی به استقلال ملاثانی نگاه می کرد و از بالا به پایین به تیم ما نگاه می کرد و اصلا روز خوبی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: موقعیت ها گلزنی متعددی به وجود آوردیم اما فرق موقعیت های ما با حریف این بود که حریف با تجربه بازیکنانش از آن ها بهره برد ولی ما فرصت های مان را از دست دادیم. امیدوارم بازیکنانم قدر این فرصت ها را بیشتر بدانند زیرا ما علاوه بر این که باید با تیم های حریف بجنگیم باید با داوری هم بجنگیم و این درد بزرگی است.

وی گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال و آقای خداد افشاریان به حرف های من دقت کنند. یک کلیپ 45 دقیقه ای داریم که نشان می دهد استقلال ملاثانی امسال چقدر از داوری آسیب دیده است. قرار نیست چون سال اول حضورمان در لیگ یک است و پشتوانه مالی قوی نداریم، داوران هر طور که دوست دارند برای ما قضاوت کنند. اگر خلاف واقع حرف می زنم آقایان تصمیم گیری کنند. اما اگر حق با من است، داوران در بازی های باقی مانده به صورتی قضاوت کنند که تیم ما ضربه نخورد.

اشکش عنوان کرد: اگر داور امروز به عمد برای ما داوری کرده باشد، او را هیچ وقت نخواهم بخشید زیرا بسیار زحمتی می کشیم و حق مان به سادگی پایمال می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1338

به "درد بزرگی است که باید با داوری هم بجنگیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد بزرگی است که باید با داوری هم بجنگیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید