داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه های تیم ملی والیبال بود، برای استخدام مربی خارجی، مشکل مالی نداریم

به گزارش جام پارسی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: یکی از برنامه های ما استفاده از کادر فنی ایرانی و در کنار آن بهره بردن از دانش مربیان خارجی است و به همین دلیل، خولیو ولاسکو یکی از گزینه های لیست ما بود.

داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه های تیم ملی والیبال بود، برای استخدام مربی خارجی، مشکل مالی نداریم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران گفت: یکی از برنامه های ما استفاده از کادر فنی ایرانی و در کنار آن بهره بردن از دانش مربیان خارجی است. این کاری است که ژاپنی ها انجام می دهند. به همین دلیل، خولیو ولاسکو یکی از گزینه های لیست ما بود.

داورزنی ادامه داد: برنامه بعدی ما استفاده از یک مربی تراز اول خارجی در رأس کادر فنی است ولی چون مدت قرارداد پیشنهادی ما فقط 6 ماه است، پیدا کردن مربی سطح بالایی که چنین قراردادی را قبول کند، سخت است. حضور در المپیک برای مربیان داخلی، یک افتخار محسوب می شود و هر کسی در این رویداد مهم روی نیمکت بنشیند فقط به دنبال نتیجه خوب برای تیم ملی ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال که با رادیو ایران گفت وگو می کرد گفت: برای استخدام مربی خارجی، مشکل مالی نداریم و هزینه آن را تامین خواهیم کرد.

وی در پایان شرح داد: مربیان خارجی که در ایران کار کردند، نتایج خوبی گرفتند ولی همه مردم و علاقمندان به والیبال، در مورد ولاسکو خاطرات خوبی دارند. به همین دلیل سطح انتظارات بالاست و کار سختی برای پیدا کردن مربی تراز اول مناسب داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 669

به "داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه های تیم ملی والیبال بود، برای استخدام مربی خارجی، مشکل مالی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: ولاسکو یکی از گزینه های تیم ملی والیبال بود، برای استخدام مربی خارجی، مشکل مالی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید