دانش آموزان در 5 روز هفته در قالب یک گروه در مدرسه حاضر شوند

به گزارش جام پارسی، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین جزئیات بازگشایی حضوری مدارس توضیحاتی داد و تاکید کرد همه دانش آموزان باید در قالب یک گروه در طول هفته در مدرسه حاضر شوند و نباید به نحوی عمل شود که برنامه آموزشی هفتگی تمام وقت با خدشه روبرو شود.

دانش آموزان در 5 روز هفته در قالب یک گروه در مدرسه حاضر شوند

صادق ستاری فرد در گفت وگو با پانا درباره جزییات بازگشایی حضوری مدارس از فردا 14 فروردین ماه گفت: نحوه تنظیم برنامه آموزشی هفتگی دانش آموزان و تقویم آموزشی جز صلاحیت های شورای مدرسه و مدیر مدرسه است.

وی با بیان اینکه مدیر و شورای مدرسه این امکان را دارند که نسبت به کاستن زمان آموزش و زمان حضور دانش آموز در کلاس درس و مدرسه اقدام کنند افزود: بحث رعایت مراقبت های بهداشتی مانند زدن ماسک ضرورت دارد و تهویه کلاسی باید مورد توجه باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید ما حضور همه دانش آموزان در 5 روز هفته در کلاس های درس است تا برنامه هفتگی با جدیت و به طور کامل دنبال شود. همه دانش آموزان باید در قالب یک گروه در طول هفته در مدرسه حاضر شوند و نباید به نحوی عمل شود که برنامه آموزشی هفتگی تمام وقت با خدشه روبرو شود.

ستاری فرد بیان نمود: توصیه اکیدمان این است که دانش آموزان مبتلا یا دانش آموزان دارای علائم بیماری یا دارای بیماری زمینه ای با تایید پزشک و رضایت والدین، آموزش ها را از طریق بستر مجازی و شبکه شاد دنبال کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید مراعات حال دانش آموزان روزه دار از سوی مدیران و معلمان و کاهش زمان حضور دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم صورت گیرد به نحوی که هر کلاس درس بیش از یک ساعت نباشد.

ستاری فرد ادامه داد: کلاس های درسی که زمان آموزش آنان 80 دقیقه است به تشخیص شورای مدرسه کمتر شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1724

به "دانش آموزان در 5 روز هفته در قالب یک گروه در مدرسه حاضر شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان در 5 روز هفته در قالب یک گروه در مدرسه حاضر شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید