حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان

به گزارش جام پارسی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان از فضا های رفاهی دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بازدید کرد.

حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مسعودگنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان به همراه کریمی مزرعه شاهی، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و نمایندگان دانشجویی از خوابگاه ها، آشپزخانه و سالن غذاخوری این دانشگاه بازدید کرد.

گنجی در این بازدید ضمن مشاهده و ارزیابی شرایط فضا ها و تجهیزات رفاهی دانشجویی در پاسخ به مسائل و مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان دانشجویان گفت: براساس تکالیف قانونی، دستور کار اصلی صندوق رفاه حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت با پرداخت انواع وام های دانشجویی مطابق مصوبات هیات امناء و ضوابط و مقررات صندوق می باشد.از این رو کوشش و اهتمام جدی برای تامین احتیاج های رفاهی دانشجویان با در نظر داشت واقعیت های اجتماعی و مالی موجود رویکرد اصلی صندوق رفاه است.

وی یادآور شد: احداث و نگهداری ساختمان های خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجویی و تامین زیرساخت های رفاهی، همانند دیگر فضا های در اختیار دانشگاه ها مانند فضا های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و... بر عهده دانشگاه هاست و این صندوق در زمینه بهبود و ارتقاء شرایط رفاهی دانشجویان نیز حمایت هایی از دانشگاه ها در چارچوب منابع و امکانات دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1593

به "حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید