توضیحات معاون حقوقی پیشین تراکتور درباره قراردادهای این باشگاه

به گزارش جام پارسی، معاون حقوقی سابق باشگاه تراکتور تبریز توضیحاتی را در مورد نوع مدیریت و قراردادها در این باشگاه ارائه داد.

توضیحات معاون حقوقی پیشین تراکتور درباره قراردادهای این باشگاه

رضا شاه منصوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره قراردادهای باشگاه تراکتور با بازیکنان اظهار داشت: سال گذشته در شرایطی که تراکتور دروازه بان نداشت، باشگاه با یکی از بهترین دروازه بانان ایران وارد مذاکره شد. وقتی به رشید مظاهری پیشنهادی با آن عدد برای سه سال داده شده، چه اتفاقی افتاد که این بازیکن بعد از یک سال قراردادش را فسخ کرد؟ تنها دلیل این است که دوستان در باشگاه وقت نگذاشته و حال نداشتند قرارداد کاملی بنویسند. مظاهری به این دلیل فسخ کرد که رقمی برای سال دوم و سوم در قراردادش درج نشده بود. یعنی زنوزی باید از ترکیه به ایران می آمد و شخصا قرارداد ر ا پُر می کرد؟ دوستانی که در دوره های مختلف در باشگاه تراکتور حضور داشتند وظایفشان را انجام ندادند. در حالی که اگر قرارداد مظاهری پُر می شد، این همه جنگ و دعوا نداشتیم.

معاون حقوقی پیشین باشگاه تراکتور توضیح داد: موضوع بعدی در خصوص جابجایی فصل جاری است. در اواخر دوره مدیرعاملی میر معصوم سهرابی به باشگاه آمدم و با دستور مشخص از جانب مالک باشگاه کارگروهی برای انعقاد قرارداد با بازیکنان تشکیل شد. در پست دروازه بانی با یکی از بهترین و آینده دارترین دروازه بانان ایران به نام حبیب فرعباسی با یک مبلغ مشخص و بلندمدت قرارداد بستیم. با توجه به اهداف و فلسفه باشگاه با اسدی و قنبری هم که بهترین های لیگ دسته اول بودند قرارداد بسته شد.

شاه منصوری ادامه داد: تا برهه ای که جابجایی دست ما بود، مدیریت داشتیم و سعی کردیم بهترین ها با قیمت مناسب جذب شوند، اما به یکباره با یکسری از بازیکنان که نه با ما توافق نموده بودند و نه ما از آنها اطلاع داشتیم، قرارداد بسته شد. یعنی ما از چرخه تصمیم گیری خارج شدیم. به طور مثال سعید واسعی زمانی که برای فسخ قرارداد با پیکان به من مراجعه کرد در کوشش بود به استقلال برود، ولی اصلاً آگاه نبودم که با باشگاه تراکتور قرارداد بسته است. یعنی نمی دانستم بازیکنی که کارهای فسخ قراردادش را در کمیته شرایط انجام می دادم با باشگاهی که در آن فعالیت دارم قرارداد بسته است. در این شرایط خطای ما چه بود؟ بین زنوزی تا باشگاه، اشخاص و مدیرانی حضور داشتند که با اصول مدیریت باشگاه آشنا نبودند و آنچنان که باید و شاید منافع باشگاه در نظر گرفته نشده است.

شاه منصوری گفت: قراردادهای تراکتور با وسواس بسته نشده است. چطور می گردد که بعد از حضور عده ای، حقوق بعضی افراد در سیستم اداری باشگاه چند برابر گردد؟ چطور می گردد که بعضی قراردادها در زمان بعضی مدیران بسته شده و بعد از رفتن آنها مجبور شدند رقم قراردادها را پایین بیاورند؟ این واقعیتی است که اهمیت دارد و من از گفتن آن ترسی ندارم. هر چیزی که مربوط به مسائل اقتصادی بود را زنوزی پرداخت کرد، ولی واقعا بنا بر این نبود که در امور باشگاهداری هم او همه کارها را انجام دهد. بخش عمده ای مدیرانی که به باشگاه تراکتور آمدند کارکرد درستی نداشتند. افرادی هم که در فوتبال بودند و تجربه فوتبالی داشتند، به واسطه تنشی که برای شان ایجاد شد نتوانستند کار نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1141

به "توضیحات معاون حقوقی پیشین تراکتور درباره قراردادهای این باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات معاون حقوقی پیشین تراکتور درباره قراردادهای این باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید