تور کانادا ماژلان

به گزارش جام پارسی، کانادا یکی از دیدنی ترین و زیباترین کشورهای جهان و تور کانادا از محبوب ترین تورها برای گردشگران است.

تور کانادا ماژلان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بی تردید در تور کانادا شما به دیدن یکی از زیباترین و دیدنی ترین دیدنی جهان خواهید رفت. از این رو این تور یکی از محبوب ترین تورها برای گردشگران است.

شاید سفر به کانادا بدون داشتن حداقل اطلاعاتی راجع به این کشور چندان جذاب نباشد. کانادا از نظر وسعت بزرگ ترین کشور آمریکای شمالی است و دومین کشور پهناور بعد از روسیه است.

کانادا در جهان به وسعت، سرزمین های بکر و دست نخورده و همچنین تنوع فرهنگی و نژادی، که مرهون مهاجرت ملیت های مختلف به این کشور است، شهرت دارد.

معروف ترین آبشار جهان (آبشار نیاگارا) نیز در این کشور است. کشور کانادا کشوری بسیار شناخته شده است و اکثرا به خوبی این کشور را می شناسند. پس نیازی به معرفی زیادی ندارد و در ادامه مطلب سعی می کنیم سفری کامل به کانادا را شرح دهیم.

روز اول تور کانادا

ملاقات با راهنمای محلی در فرودگاه تورنتو، پس از آن به هتل هیلتون نیاگارا جهت استراحت و اقامت عزیمت خواهید کرد.

ملاقات از منظره شبانه آبشار نیاگارا آن هم در هنگام استراحت در برج زیبای هیلتون آغازگر سفر شما خواهد بود.

روز دوم تور کانادا

پس از صرف صبحانه، یک روز کامل را در کنار یکی از زیباترین عجایب جهان (آبشار نیاگارا) خواهید گذراند.

پیاده روی در کنار محوطه زیبای آبشار نیاگارا، بازدید از شهر تاریخی و زیبای نیاگارا اند لیک، بازدید از ساعت گل نیاگارا و صرف ناهار در رستوران زیبا و گردان برج اسکای لون، از جمله تفریحات آن روز خواهند بود.

روز سوم تور کانادا

پس از صرف صبحانه به شهر تورنتو خواهید رفت و شب را در هتل *Sheraton 4 داون تاون تورنتو اقامت خواهید کرد.

روز چهارم تور کانادا

پس از صرف صبحانه در هتل، گشت تمام روز شهری با حضور راهنمای فارسی زبان خواهید داشت. شما فرصت خواهید داشت تا از این مناطق دیدن کنید:

  • Central Island
  • Casa Loma Castle
  • Royal Ontario Museum
  • University of Toronto and visiting CN Tower

پس از یک گشت روزانه از مناطق زیبای شهر تورنتو جهت استراحت به هتل باز خواهید گشت.

روز پنجم تور کانادا

پس از صرف صبحانه، یک روز کامل را وقت آزاد خواهید داشت تا از دیدن مراکز خرید شهر تورنتو لذت ببرید و پس از آن یک بازدید عصرانه را تجربه خواهید کرد.

شب را در Unionville به استراحت خواهید پرداخت و از خیابان زیبا و تاریخی محل اقامت تان لذت خواهید برد.

روز ششم تور کانادا

پس از صرف صبحانه به سمت پایتخت کانادا، شهر زیبای اتاوا حرکت خواهیم کرد. در راستا راه تورنتو به اتاوا در محل ساخت شیرینی معروف پای سیب، توقفی کوتاه جهت بازدید و استراحت خواهیم داشت.

پس از آن ادامه راستا رودخانه سنت لارنس را ادامه داده و بازدیدی کوتاه از منطقه هزار جزیره خواهیم داشت.

در صورت مساعد بودن هوا، امکان یک گشت یک ساعته با کشتی را در اطراف منطقه هزار جزیره خواهیم داشت و پس از آن به شهر اتاوا خواهیم رفت. شما شبی خاطره انگیز را در هتل زیبای Hilton اتاوا تجربه خواهید کرد.

روز هفتم تور کانادا

پس از صرف صبحانه و ترک هتل فرصتی دست خواهد داد تا با دیدنی های تاریخی پایتخت کانادا آشنا شوید. شهری مملو از ساختمان ها و مجسمه های زیبا، گالری های هنری متنوع و ساختمان زیبای مجلس.

پس از یک گشت چهار ساعته شهری در اتاوا، بازدید از موزه تاریخ طبیعی و صرف ناهار، بعد از ظهر به سمت شهر مونترال حرکت خواهیم کرد و شب را در هتل Sheraton به استراحت خواهیم پرداخت.

روز هشتم تور کانادا

شهر های مونترال و نیویورک به عنوان شهر های مد در امریکای شمالی معروف هستند. مونترال شهری تاریخی، شیک و منحصر به فرد است.

در بدو ورود، تور شهری همراه با راهنمای محلی در منطقه زیبای مونترال قدیم، آغاز اقامت خاطره انگیز شما در شهر مونترال خواهد بود. در طی این تور از منطقه مونترال قدیم و خیابان های زیبای شهر دیدن خواهیم داشت.

پس از آن وقت آزاد خواهید داشت تا با گردش در خیابان های مونترال از دیدنی های آن لذت ببرید و به سلیقه خود از دیدنی های شهر زیبای مونترال استفاده کنید و سری به مراکز خرید زیر زمینی این شهر بزنید که بزرگ ترین مرکز خرید زیر زمینی جهان است.

هتل زیبای Sheraton مونترال جهت استراحت شبانه شما مهیا خواهد بود.

روز نهم تور کانادا

پس از صرف صبحانه، تور 12 ساعته کبک را با حظور راهنمای محلی خواهیم داشت. یک گشت سه ساعته در شهر زیبای کبک قدیم خواهیم داشت.

پس از آن به بازدید از دیدنی های آن منطقه خواهیم پرداخت و شما این فرصت را خواهید داشت تا از دیدنی های شهر لذت ببرید.

بازدید از آبشار در حومه شهر کبک از دیگر برنامه های این روز خواهد بود. کبک یکی از رومانتیک ترین شهر های جهان می باشد.

شهر کبک از نظر ظاهری کاملا دارای ساختار شهر های اروپایی است که این امر سبب منحصر به فرد شدن این شهر در سراسر امریکای شمالی می شود.

کبک از قدیمی ترین مناطق تحت سکونت دی کشور کانادا می باشد. این شهر 407 سال تاسیس خود را سال جاری جشن گرفت.

پس از گشت شهری زمان آزاد خواهید داشت تا یک بازدید کامل را در شهر زیبای کبک تجربه کنید و شب را در هتل محل اقامتتان در مونترال به استراحت بپردازید.

روز دهم تور کانادا

پس از صرف صبحانه جهت بازدید از کلیسای زیبای نوتردام و ساختمان المپک مونترال خواهیم رفت.

پس از صرف ناهار وقت آزاد خواهید داشت تا به سلیقه خود از دیدنی های شهر زیبای مونترال لذت ببرید و سری به مراکز خرید زیر زمینی این شهر که بزرگ ترین مرکز زیر زمینی جهان است بزنید.

روز یازدهم تور کانادا

پس از صرف صبحانه و خداحافظی از شهر مونترال به سمت غرب کانادا و شهر زیبای ونکوور خواهیم رفت.

پس از یک پرواز نسبتا طولانی، شب را در هتل زیبای وستین (Westin- Sheraton-delta- Hyatt) اقامت خواهید کرد و با استراحت شبانه آماده آغاز تور شهری در روز های آینده خواهید شد.

روز دوازدهم تور کانادا

پس از صرف صبحانه تور کامل شهر ونکوورا خواهیم داشت که از مناطق دیدنی شهر از جمله پارک زیبای استنلی، که از بزرگ ترین پارک های کشور کانادا است، جزیره گرانویل و پارک ویکتوریا بازدید خواهیم کرد.

رزرو آنلاین هتل

در صورتی که تمایل دارید به صورت آنلاین در هر کشوری از جهان هتل رزرو کنید به سایت سفرهای ماژلان مراجعه کنید یا روی لینک بالا کلیک کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

همچنین سایت سفرهای ماژلان امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی را مهیا نموده است.

در هنگام بازدید از سایت سفرهای ماژلان می توانید در قسمت پرواز داخلی یا پرواز خارجی بلیط را خریداری بفرمایید.

مشاوره تلفنی

همکاران ما در سفرهای ماژلان در ایام کاری هفته و در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و همچنین مشاوره رایگان برای تمامی تورها دارند.

گروه سفرهای ماژلان

تلفن دفتر تهران - 021 22816500

تلفن دفتر اصفهان - 031 32733370

منبع: کجارو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 489

به "تور کانادا ماژلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ماژلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید