تهران عاشق با صدای محمد معتمدی

به گزارش جام پارسی، شهر: آلبوم تهرانِ عاشق به خوانندگی محمد معتمدی به مناسبت شب یلدا به صورت رایگان منتشر می شود.

تهران عاشق با صدای محمد معتمدی

به گزارش شهر، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایران- آلبوم تهران عاشق را در 9 قطعه که یک قطعه آن درباره تهران و قطعه دیگری درباره ایران است اجرا کرده است. عمده قطعات این آلبوم مضامین عاشقانه و عرفانی دارد و آهنگسازی و تنظیمِ آنها را محمدرضا چراغعلی بر عهده داشته و ترانه های آن را سجاد عزیزی آرام سروده است.

ترتیب و چیدمان قطعات در آلبوم گل سنگ، پریشانی، بی خاطره، ایران، سراب، با من بمان، می نویسم عشق، تهرانِ عاشق، پناه آخر، تهرانِ عاشق (بی کلام) است.

مشاور شهردار تهران اضافه کرد: این آلبوم به صورتِ رایگان از دقایق نخست روز یکشنه 23 آذرماه 99 از سایت موسیقی ما و شبکه شهر برای عموم مردم ایران قابل دسترس و دانلود خواهد بود.

محمدی در ادامه تاکید کرد: شهرداری تهران در روزهای کرونایی که حال و هوای جامعه و شهروندان عزیز خوش آیند نیست، با هدف نشاط بخشی به جامعه و حمایت از هنر، از این آلبوم حمایت کرده و سعی دارد با چنین اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ایجاد حس تعلق خاطر شهروندان به شهر و کشورشان گام بردارد. شهر تهران دارای ویژگی های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی است که هنرمندان در بیان این ویژگی ها دست تواناتر و صدای رساتری دارند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: بویژه در این روزها که دسترسی شهروندان به فضای تولیدات هنری محدود تر شده است، حمایت از هنر هم کمک به هنرمندان در این شرایط سخت اقتصادی است و هم کمک به شهروندان هنر دوست تا از خوراک و تغذیه فرهنگی باز نمانند و به طرق دیگر بخصوص که اکنون امکان کنسرت حضوری نیست، از نوای خوش موسیقی بهره مند شوند.

خبرنگار: فریبا رحمانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1016

به "تهران عاشق با صدای محمد معتمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران عاشق با صدای محمد معتمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید