تور برزیل: ترکیب انفجاری مهدی طارمی با مهاجم برزیلی پورتو

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در آخرین ملاقات این تیم در لیگ پرتغال برابر بواویشتا دو پاس گل به اوانیلسون هم تیمی برزیلی خود داد تا تعداد پاس گل هایش در این فصل به سه پاس افزایش یابد. این مهاجم ایرانی بعلاوه 7 گل را در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال به ثمر رسانده است و یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها است.

تور برزیل: ترکیب انفجاری مهدی طارمی با مهاجم برزیلی پورتو

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

همکاری و هماهنگی طارمی با اوانیلسون در بازی با بواویشتا بهانه ای شده است تا روزنامه ojogo پرتغال به آنالیز آماری حضور همزمان این دو بازیکن و تاثیرش بر عملکرد پورتو بپردازد.

این روزنامه با قرار دادن عکس طارمی و دیگر مهاجم پورتو در صفحه اصلی خود، از تیتر ترکیب انفجاری استفاده و خاطرنشان کرد تعداد گل ها و ضربات و موقعیت های پورتو با حضور طارمی و اوانیلسون افزایش یافته است. طبق ادعای ojogo، طارمی تا به امروز سازنده نیمی از گل های اوانیلسون بوده و نقش اصلی را در گلزنی این بازیکن برزیلی داشته است.

طارمی فردا چهارشنبه در ملاقات برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با پورتو به مصاف تیم آث میلان ایتالیا خواهد رفت. این بازیکن در این رقابت ها تا به امروز به یوونتوس ایتالیا، چلسی و لیورپول انگلیس گلزنی نموده و امیدوار است دروازه میلان را هم باز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1518

به "تور برزیل: ترکیب انفجاری مهدی طارمی با مهاجم برزیلی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: ترکیب انفجاری مهدی طارمی با مهاجم برزیلی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید