تور آلمان ارزان: برگزاری یورو 2024 در آلمان قطعی شد

به گزارش جام پارسی، مسابقات قهرمانی اروپا کم تر از دو سال دیگر در آلمان شروع می گردد و بازی افتتاحیه در مونیخ و فینال در برلین برگزار خواهد شد.

تور آلمان ارزان: برگزاری یورو 2024 در آلمان قطعی شد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران ، نحوه میزبانی آلمان در دوره بعد رقابت های یورو تعیین شد. بر این اساس بازی افتتاحیه یورو 2024 در تاریخ آدینه 25 خرداد 1403 در استادیوم آلیانز آرنا برگزار می گردد.

ضمن اینکه دقیقا یک ماه بعد از بازی افتتاحیه، ملاقات فینال در استادیوم المپیک برلین برپا خواهد شد.

فیلیپ لام، مسئول برگزاری مسابقات پس از اعلام برنامه بازی ها گفت: قهرمانی اروپا در خانه بسیار مهم و حساس است و امیدوارم تیم ملی آلمان از این فرصت استفاده کند و بتواند در سال 2024 قهرمانی در یورو را به دست بیاورد. پس از آغاز در مونیخ، تیم ملی بازی های بعدی خود را در شهرهای اشتوتگارت و فرانکفورت انجام خواهد داد.

ایسنا از بیلد نقل نموده است، قرعه کشی رقابت های یورو 2024 نیز در دسامبر سال آینده میلادی در هامبورگ برگزار خواهد شد. سلیا ساسیچ، نایب رییس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: اعلام برنامه بازی ها از سوی یوفا بسیار جالب و خوب بود. خوشحالیم که یوفا برلین را برای برگزاری فینال رقابت ها تایید نموده است.

فرمت برگزاری ملاقات افتتاحیه در مونیخ و ملاقات نهایی در برلین در جام جهانی 2006 نیز مورد استفاده نهاده شد؛ جایی که آلمان در ملاقات افتتاحیه توانست کاستاریکا را 4 بر 2 شکست دهد ولی در نیمه نهایی برابر ایتالیا مغلوب شد و نتوانست به ملاقات نهایی راه یابد. در نهایت ایتالیا و فرانسه ملاقات نهایی جام جهانی 2006 را برگزار کردند که لاجوردی پوشان عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

فینال دوره قبل یوررو در استادیوم ومبلی برگزار گردید و تیم ملی ایتالیا توانست با رجحان برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1757

به "تور آلمان ارزان: برگزاری یورو 2024 در آلمان قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: برگزاری یورو 2024 در آلمان قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید