ترافیک پرحجم در محور های هراز و چالوس

به گزارش جام پارسی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محور های هراز و چالوس پرحجم است و احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران در بعدازظهر امروز وجود دارد.

ترافیک پرحجم در محور های هراز و چالوس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی در شرح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: سطح راه ها در بعضی از محور های مواصلاتی کشور در استان های مازندارن، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان، کهگیولویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، دیلم-گناوه بوشهر لغزنده هستند و راننده ها باید برای تردد دقت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در ارتفاعات کرج-چالوس، گردنه آوج در استان های قزوین و همدان، گردنه اسدآباد در همدان و اسالم-خلخال اردبیل مه گرفتگی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد که در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور هراز و جنوب به شمال چالوس پرحجم است.

سرهنگ رحمانی گفت: یک طرفه شدن محور کرج-چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از بعدازظهر امروز (یکشنبه 5 آبان)، در دستور کار قرار گرفته است، اما هنوز ساعت آغاز این محدودیت تردد قطعی نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در سرانجام توصیه کرد که راننده ها سرعت مطمئنه را در مواقع لغزندگی جاده ها رعایت نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 167

به "ترافیک پرحجم در محور های هراز و چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک پرحجم در محور های هراز و چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید