بیرانوند: تمام گزینه های سرمربیگری تیم ملی شو بود؛ تاج باید امشب تصمیم بگیرد

به گزارش جام پارسی، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی در این شرایط بیشتر یک شو تبلیغاتی است و به نظرم رییس فدراسیون باید امشب در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد.

بیرانوند: تمام گزینه های سرمربیگری تیم ملی شو بود؛ تاج باید امشب تصمیم بگیرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی سرخپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گفت: به هر حال دقیقه اول پنالتی شد، اما خوشبختانه تبدیل به گل نشد. بعد از آن بازی را در دست گرفتیم. به این برد خیلی احتیاج داشتیم و در نهایت بردیم. پس از برد مقابل سپاهان نتیجه این مسابقه خیلی مهم بود و خودمان را برای بازی با تراکتور آماده می کنیم.

وی در خصوص اشتباهاتی که مدافعان در پاس به عقب دادن مرتکب می شوند و این موضوع در چند بازی اخیر پرسپولیس تکرار شده است، گفت: سال های قبل این اتفاق در لیگ نمی افتاد، اما تمام تیم های اروپایی در جریان بازی با دروازه بان شان هم بازی می نمایند (پاس دادن به دروازه بان). این اتفاق را من در فوتبال ایران آغاز کردم و الان می بینم دروازه بانان دیگر هم انجام می دهند. به آن ها تبریک می گویم و باید همین طور جلو بروند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که دروازه بانان ایرانی هم با توپ بازی می نمایند. در اروپا هم این اتفاق می افتد، تا الان هم دیدید که بازیکن و دروازه بان ممکن است پاس اشتباه دهند. خوشبختانه این موضوع به روند بازی پرسپولیس هم خیلی یاری می نماید.

دروازه بان پرسپولیس در واکنش به نام هایی که به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح می شوند نیز گفت: تمام مربیان ایران بزرگ هستند. تعجب کردم چرا یحیی گل محمدی جزو این فهرست نبود! البته طبیعی هم بود و من این را می دانستم، اما به نظرم اتفاق خوبی نبود. شما وقتی از مربی برنامه می خواهید، یعنی هیچ برنامه ای برای مربی ایرانی ندارید! با تمام احترامی که برای مهدی تاج (رئیس فدراسیون) قائلم، اما به نظرم همه این کار ها شو بود! باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب گردد. الان تنها تیمی که سرمربی ندارد ما هستیم. بیست وهفتم اسفند هم اردو داریم.

بیرانوند در پاسخ به اینکه به نظرش از بین کسانی که به جای مانده اند، چه کسی می تواند سرمربی تیم ملی گردد، گفت: الان فقط جواد نکونام مانده است. او یک کاپیتان قوی بود و رکورددار بازی ملی در فوتبال ایران است. به نظرم در بین کسانی که به جای مانده اند، او انتخاب خوبی است. تاج باید امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی را انتخاب کند تا بتواند در این دو هفته بازیکنان را دعوت کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1874

به "بیرانوند: تمام گزینه های سرمربیگری تیم ملی شو بود؛ تاج باید امشب تصمیم بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: تمام گزینه های سرمربیگری تیم ملی شو بود؛ تاج باید امشب تصمیم بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید