برنامه های تشکل مردمی شهید ابراهیم روحی در هفته کتاب

به گزارش جام پارسی، علی اکبر روحی گل خطمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی به عنوان تشکل تخصصی ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در خراسان رضوی با برنامه های متنوع به استقبال از هفته کتاب 1400 می رود.

برنامه های تشکل مردمی شهید ابراهیم روحی در هفته کتاب

وی ادامه داد: این کانون به منظور انس هرچه بیشتر بچه های مسجد با کتاب و کتابخوانی اقدام به تشکیل دبیرخانه یار مهربان برای هفته کتاب سال جاری کرده است که ذیل آن برنامه های متنوعی اجرا می شود.

روحی گل خطمی، برگزاری جُنگ کتاب در 10 مسجد و مدرسه با موضوعات معرفی کتاب خوب، برگزاری مسابقه، برپایی نمایشگاه کتاب، معرفی راهکارهای علاقه مند شدن دانش آموزان به کتابخوانی، اهدای جوایز و اجرای عمو توانا و عروسک گردان هدهد از جمله برنامه های دبیرخانه یار مهربان درهفته کتاب و کتابخوانی است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب من و کتاب، توصیه های امام خامنه ای در مورد کتابخوانی ویژه فعالان فرهنگی کشور در بستر سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به نشانی http://www.m-ketab.ir/ و همچنین اجرای طرح جایگاه کتاب با محور کتاب با کمک کتابخوانان برتر در محیط 10 مسجد و مدرسه از دیگر برنامه هایی است دبیرخانه یار مهربان با همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی تدارک دیده است.

وی گفت: علاوه بر این برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی با هدف ارتقای سطح اعتماد به نفس، تقویت قدرت نقد، بررسی و تحلیل، تقویت فن بیان، بالا بردن روحیه نقدپذیری، پرورش قوه تخیل و قدرت پردازش ویژه اعضای کانون شهید روحی و حلقه های طرح تربیتی چهره به چهره نیز برای هفته کتاب 1400 پیش بینی شده است.

روحی گل خطمی یادآور شد: برگزاری نشست معرفی کتاب ویژه پنج کتاب با حضور نویسندگان آنها، برگزاری نمایشگاه کتاب شهید لندی در 20 مسجد و مدرسه با موضوعات متنوعی همچون سبک زندگی، اعتقادی و غیره و اجرای طرح نذر کتاب ویژه مساجد مشهد مقدس نیز به همت این تشکل تخصصی برای هفته کتاب انجام می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1549

به "برنامه های تشکل مردمی شهید ابراهیم روحی در هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تشکل مردمی شهید ابراهیم روحی در هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید