بدخشان: در بازی با فولاد فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم، در نیم فصل 2 بازیکن خارجی و 5 بازیکن داخلی جذب می کنیم

به گزارش جام پارسی، سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی با فولاد خوزستان با مشکل کمبود بازیکن روبرو بودیم و روی اشتباهات فردی هم دو گل دریافت کردیم.

بدخشان: در بازی با فولاد فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم، در نیم فصل 2 بازیکن خارجی و 5 بازیکن داخلی جذب می کنیم

حسن بدخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شکست 2 بر صفر تیم گل گهر سیرجان مقابل فولاد و شرایط این تیم گفت: شرایط تیم خوب است و بچه ها در حال تمرین هستند. خدا را شکر بازیکنان مصدوم هم برای بازی بعد مقابل نفت مسجدسلیمان رسیده اند.

وی اضافه نمود: در بازی با فولاد علی ابراهیمی چهار کارته و محروم بود و چند بازیکن مصدوم دیگر هم داشتیم. به طور کلی از لحاظ بازیکن هم کمبود داشتیم و کسی روی نیمکت نبود تا از آنها استفاده کنیم. با این شرایط مجبور شدیم از جوانان مان استفاده کنیم که آنها هم کم تجربه بودند و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. البته موقعیت چندانی به حریف ندادیم و فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

سرپرست تیم گل گهر در خصوص بازی هفته سیزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی در سیرجان است و خدا را شکر همه بچه ها هم رسیده اند. علی ابراهیمی، حسام پورهاشم و مهرداد بایرامی آماده بازی هستند و امیدواریم پیروز شویم.

با وجود کمبود بازیکن آیا باشگاه گل گهر برنامه ای برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دارد؟، بدخشان در پاسخ به این سؤال بیان نمود: بله، احتمالاً دو بازیکن خارجی و چهار پنج بازیکن داخلی جذب خواهیم کرد تا تیم تقویت گردد. در همه پست ها احتیاج به بازیکن داریم.

وی در ادامه با اشاره به فرایند جذب بازیکنان خارجی گل گهر توضیح داد: در حال رایزنی با چند بازیکن هستیم تا ببینیم با کدامیک از آنها به توافق خواهیم رسید. باید این بازیکنان به ایران بیایند و بعد از آنها تست گرفته گردد. البته خود کادرفنی با خارجی ها رایزنی می نماید و ما هماهنگی لازم را انجام می دهیم تا در تست ها شرکت نمایند. بعد هم با هر کدام که مورد تأیید کادرفنی بودند قرارداد امضا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 239

به "بدخشان: در بازی با فولاد فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم، در نیم فصل 2 بازیکن خارجی و 5 بازیکن داخلی جذب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدخشان: در بازی با فولاد فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم، در نیم فصل 2 بازیکن خارجی و 5 بازیکن داخلی جذب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید