ایران و آذربایجان شهرک صنعتی مشترک می سازند

به گزارش جام پارسی، استاندار اردبیل گفت: طی نشستی با مقامات کشور جمهوری آذربایجان احداث شهرک صنعتی مشترک و مرزی ایران و کشور جمهوری آذربایجان در شهرستان پارس آباد مغان نهایی شد.

ایران و آذربایجان شهرک صنعتی مشترک می سازند

برای سفری دلچسب با تور آذربایجان زمستان 99 همراه شوید و از شهر زیبای باکو دیدن کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل گفت: طی نشستی با مقامات کشور جمهوری آذربایجان احداث شهرک صنعتی مشترک و مرزی ایران و کشور جمهوری آذربایجان در شهرستان پارس آباد مغان نهایی شد.

وی با اشاره به نشست ها و جلسات برگزار شده در کشور جمهوری آذربایجان با حضور هیات ایرانی، اضافه نمود: در این ملاقات ها و نشست ها درخصوص همکاری های ریلی، صنعتی و نهایی کردن احداث شهرک صنعتی مرزی و مشترک بین دو کشور رایزنی کردیم.

بهنامجو با تاکید بر شروع عملیات اجرایی شهرک صنعتی مشترک بین ایران و کشور جمهوری آذربایجان در کمترین زمان، توضیح داد: عملیات اجرایی شهرک صنعتی مشترک و مرزی بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در کمترین زمان ممکن شروع می گردد و از طرف دو کشور نیز کارگروه ویژه ای برای پیگیری موردی طرح احداث شهرک صنعتی مشترک معین شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین بزرگترین گلخانه کشور در استان اردبیل در حال احداث است، این ظرفیت ها باید بازار هدف خود را داشته باشد که طریق همکاری با کشور آذربایجان به این بازار دسترسی پیدا می کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 316

به "ایران و آذربایجان شهرک صنعتی مشترک می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و آذربایجان شهرک صنعتی مشترک می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید