اولین جشنواره وجدان محیط زیست در کسب وکار از نگاه مردم برگزار می شود

به گزارش جام پارسی، بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با رویکرد انتخاب برترین حامیان محیط زیست در سال 1399-1400 اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب وکار از نگاه مردم را برگزار می کند.

اولین جشنواره وجدان محیط زیست در کسب وکار از نگاه مردم برگزار می شود

قرار است این رویداد ملی با مشارکت سازمان های مرتبط با حوزه محیط زیست مانند سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، اداره کل محیط زیست و توسعه شهرداری، انجمن توسعه کسب وکارهای محیط زیست شایان، خانه معدن ایران و غیره برگزار شود.

در این بین مدیران، کارشناسان، صاحبان، صنعت، معدن و خدمات، مدیران دستگاه های دولتی، عمومی و خصوصی که به صورت داوطلبانه فعالیت هایی را در راستای بهبود شرایط محیط زیست در حوزه کسب وکارهایشان مانند کنترل انواع آلودگی ها، توسعه فضای سبز، اجرای برنامه های آموزشی، پژوهشی، اختراع، اکتشاف، مطالعات زیست محیطی و موضوعاتی از این دست انجام داده اند شناسایی و از طریق رتبه بندی در سطح ملی، استانی و شهرستانی تقدیر می شوند.

اطلاعات تکمیلی جشنواره هم به مناسبت هفته محیط زیست در سایت دبیرخانه جشنواره، سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری شده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1436

به "اولین جشنواره وجدان محیط زیست در کسب وکار از نگاه مردم برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره وجدان محیط زیست در کسب وکار از نگاه مردم برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید