الوحدات - فولاد؛ دیداری برای خداحافظی تلخ از آسیا

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/خوزستان تیم فولاد در آخرین ملاقات خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحدات اردن می رود.

الوحدات - فولاد؛ دیداری برای خداحافظی تلخ از آسیا

تیم فولاد که با قبول شکست مقابل تیم السد قطر در ملاقات قبلی خود شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، امشب در آخرین بازی خود در این رقابت ها در ملاقاتی تشریفاتی رو در روی تیم الوحدات قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، فولاد که در آسیا توانسته بود ابتدا بازی های قابل قبولی را به نمایش بگذارد، در نهایت با افت بدنی بازیکنانش به واسطه بسته بودن پنجره جابجایی و محدود بودن نفرات روی نیمکت و همچنین به دلیل این که اسیر تجربه بازیکنان تیم های السد و النصر قطر شد، با از دست دادن فرصت برد در دو ملاقات اخیر خود، شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

البته شاگردان نکونام جهت نشان دادن شایستگی های خود در این رقابت ها، می خواهند آخرین بازی خود در رقابت های آسیایی را با برد به سرانجام برسانند. البته در دور رفت نیز فولادی ها توانسته بودند این تیم اردنی را شکست دهند، اما از آن جا که تیم الوحدات نیز در بازی قبلی خود توانسته النصر یکی از مدعیان اصلی این گروه را از پیش رو بردارد، مطمئنا با انگیزه خوبی رو در روی فولاد قرار می گیرد تا آن ها هم که همچون فولاد از آسیا حذف شده اند، با سرانجامی خوش و آبرومندانه عربستان را ترک نمایند. بر این اساس نیز انتظار بازی جذابی از هر دو تیم می رود.

فولاد و الوحدات از ساعت 22:30 امشب به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1270

به "الوحدات - فولاد؛ دیداری برای خداحافظی تلخ از آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوحدات - فولاد؛ دیداری برای خداحافظی تلخ از آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید