افزایش 225 درصدی فروش آیفون در چین

به گزارش جام پارسی، به نظر می رسد پس از کاهش موج اولیه شیوع کرونا در چین، اپل باز هم به روز های خوش خود در چین بازگشته است چرا که شاهد افزایش رونق بازار اپل در سه ماهه دوم امسال هستیم.

افزایش 225 درصدی فروش آیفون در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فروش تلفن های هوشمند در چین با 225 درصد افزایش نسبت به سه ماهه قبلی داشته است. این داده ها از تحقیقات CINNO شانگ های تهیه شده است که درمجموع 13 میلیون خرده فروشی آیفون را برای این دوره زمانی آنالیز نموده است و به نظر می رسد این رشد خیره کننده منجر به افزایش سالانه 62 درصدی می گردد.

بیشتر بدانید:

فاکسکان فراوری آیفون 11 را در هند شروع می نماید

پیش بینی جدید تحلیلگر ارشد اپل منتشر شد

آیپد ایر جدید ارزان تر از نسخه های پیشین است؟

این سود عظیم پس از فروش ضعیف آیفون در ماه فوریه حاصل شد که گزارش شد اپل تنها 500 هزار تلفن در چین ارسال نموده است. از آن موقع به بعد، فروش شدید آیفون 11 به اپل یاری نموده تا به دوران خوش گذشته برگردد. آیفون SE جدید (2020) یکی دیگر از پر فروش ها بود.

اپل 7.4 میلیون کانال فروش برای آیفون های خود را در دوره آوریل - ژوئن مدیریت نموده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است. این تعداد، برابر با آیفون هایی است که به خرده فروشان مجاز اپل فروخته می گردد. با این وجود هواوی با فروش 36.6 میلیون کانال خود، پیشرو در فروش سه ماهه دوم سال در چین بود و پس از آن دیگر بازیکنان کلیدی چینی مانند اوپو، ویوو و شیائومی در این بازار حضوری پر قدرت داشتند.

منبع: انتخاب
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 797

به "افزایش 225 درصدی فروش آیفون در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 225 درصدی فروش آیفون در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید