تور ارزان عمان: افزایش استقبال مسافران از پرواز عمان ، کیش

به گزارش جام پارسی، پروازهای مسقط - کیش و بالعکس به علت استقبال بالای مسافر از یک پرواز در هفته به 2 سورتی پرواز افزایش یافته است.

تور ارزان عمان: افزایش استقبال مسافران از پرواز عمان ، کیش

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

محمدرضا سعیدی معاون مالی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد:

مسافرت با پرواز عمان - کیش و بالعکس به جزیره کیش با استقبال چشمگیر روبرو شده است.

به گفته محمدرضا سعیدی، پرواز مسقط - کیش که به تازگی احیا و برقرار شده، هم اکنونبه علت اسقبال مسافران از یک پرواز در هفته به 2 سورتی پرواز افزایش یافته است.

با رایزنی و اقدامات تعاملی انصاری لاری، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با مسئولان عمانی این شرایط تبادل توریست میان کیش و مسقط حاصل شده است.

وی در ادامه گفت که با حضور در کشور عمان به همراه معاون توریستی سازمان منطقه آزاد جزیره، در مسقط فعالیت دفتر شرکت کیش ایر مجدد ساماندهی شد و هم اکنون در حال توسعه روابط تجاری و توریستی و رایزنی در این حوزه هستیم.

به گفته ایشان یکی از اولویت های مدیریتی در جزیره زیبا کیش سرمایه گذاری در حوزه توریستی است و فضای کار و پتانسیل برای این سرمایه گذاری فراهم است.

معاون مالی سازمان منطقه آزاد کیش گفت:

پیش از این در جزیره کیش امور خدمات ویزایی به اتباع خارجی انجام می شد و بنا به دلایلی منتفی شده بود، اما اکنون با برقراری پرواز مسقط - کیش برای مسافران اتباع این کشور فراهم شده است.

افزایش و برقراری تعداد پرواز مسقط - کیش به گفته ایشان از چند نظر دارای توجیه برای جزیره است که هم می تواند باعث حضور توریست و اثرگذاری بر حوزه مالی گردد و از طرفی با تقویت ارتباط از مبدا کیش به سایر شهرها می تواند در چارچوب صنعت توریسم این توریستان را به داخل کشور راهنمایی کرد.

در حال حاضر مسافرانی که در راستا مسقط - کیش و بالعکس تردد دارند، ترکیبی از افرادی هستند که برای توریستی، انجام امور ویزایی یا توریسم سلامت به این جزیره زیبای سفر می نمایند.

سعیدی تاکید نمود:

بدون تردید شرایط برای حضور بیشتر سرمایه گذاران خارجی در جزیره کیش با تقویت توریستی بین المللی و فراهم نمودن بسترهای ارتباطی و پروازی به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم می گردد.

یکی از ماموریت های منطقه ها آزاد بر اساس اظهارات ایشان بحث بین المللی سازی فعالیت های مالی و کسب و کار است که به بین المللی سازی امور مالی در حوزه جزیره کیش توجه ویژه ای شده است.

سعیدی گفت:

موضوع حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی یکی از زیرساخت های این بین المللی سازی فعالیت های مالی است که این شرایط در جزیره کیش به واسطه وجود شرکت کیش ایر فراهم شده است.

ایشان در سرانجام سخنان خود گفت که هم اینک پرواز کیش - دبی برقرار است و در پی این هستیم که در صورت توجیه مالی در قطر نیز این پرواز برقرار گردد و از دیگر برنامه های در دست پیگیری، ایجاد شرایط پروازی از کیش به ترکیه و استانبول است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1616

به "تور ارزان عمان: افزایش استقبال مسافران از پرواز عمان ، کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: افزایش استقبال مسافران از پرواز عمان ، کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید