اتلتیکو و رد شانس جذب کریس رونالدو!

به گزارش جام پارسی، شایعاتی در خصوص احتمال انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله به اتلتیکومادرید وجود داشته است.

اتلتیکو و رد شانس جذب کریس رونالدو!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در اواخر پنجره تابستانی بود که اخباری در خصوص تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از یوونتوس منتشر شد و در نهایت این شایعات به حقیقت پیوست. این در حالیست که ستاره پرتغالی حتی فصل را در ترکیب بیانکونری شروع نموده و به نظر می رسید قطعا ماندنی است، اما در نهایت علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان شاهد بازگشت این بازیکن بعد از 13 سال به منچستریونایتد بودیم.

اما در همان مدت کوتاه شایعات زیادی در خصوص مقصد بعدی کریستیانو رونالدو منتشر شده و نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی هم به میان آمد. حالا امروز کادناسر مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو او را به باشگاه اتلتیکومادرید هم پیشنهاد داده است. در دوران ظهور کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ لیسبون بود که این بازیکن در آستانه انتقال به لالیگا قرار داشت و دو تیم والنسیا و اتلتیکومادرید هر دو برای خرید این بازیکن اقدام نموده بودند.

اما در نهایت درخشش در دیداری محبت آمیز برابر منچستریونایتد باعث شد سرالکس فرگوسن برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کند. اما این بار هم اتلتیکومادرید به دلایل اقتصادی و البته سابقه طولانی مدت این بازیکن در لباس رقیب همشهری یعنی رئال مادرید، علاقه ای به خرید او نشان نداد و این انتقال منتفی شد. در نهایت و در حالیکه به نظر می رسید کریستیانو رونالدو در آستانه انتقال به منچسترسیتی باشد، او راهی یونایتد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1468

به "اتلتیکو و رد شانس جذب کریس رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکو و رد شانس جذب کریس رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید