آمریکا شماری از عناصر داعش را از سوریه به عراق منتقل نموده است

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، جبار المعموری رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی سخنانی را در مورد اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا در حمایت از تروریسم تکفیری داعش، عنوان نمود.

آمریکا شماری از عناصر داعش را از سوریه به عراق منتقل نموده است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر آمریکایی ها شماری از عناصر تکفیری داعش در اردوگاه سوری الهول را جابجا نموده است. احتمال می رود که واشنگتن این عناصر را به عراق منتقل نموده باشد.

المعموری در ادامه تأکید کرد: واقعیت آن است که واشنگتن به دنبال ضربه زدن به امنیت منطقه غرب آسیا است و به همین منظور از تروریست های حاضر در اردوگاه الهول در سوریه بهره برداری می نماید.

وی با بیان اینکه بیش از 30 هزار نفر در این اردوگاه زندگی می نمایند، گفت: در 72 ساعت گذشته بیش از 30 عنصر داعشی ساکن این اردوگاه به مکان نامعلومی منتقل شده اند و این نگرانی وجود دارد که از آنها برای ضربه زدن به امنیت عراق استفاده گردد.

لازم به ذکر است، اردوگاه الهول در سوریه هزاران نفر از سرکردگان و تروریست های داعشی را در خود جای داده است که پس از آزادسازی شهرهای عراق از کنترل این گروه تروریستی به این اردوگاه گریخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1243

به "آمریکا شماری از عناصر داعش را از سوریه به عراق منتقل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا شماری از عناصر داعش را از سوریه به عراق منتقل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید