آخرین شرایط حامیان اقتصادی کاروان المپیک ایران، دریافت ضمانت برای جلوگیری از اتفاقات ریو

به گزارش جام پارسی، کمیته ملی المپیک برای لباس رسمی کاروان با یک اسپانسر داخلی به توافق نهایی رسیده است و برای لباس ورزشی پای امضای قرارداد هستند.

آخرین شرایط حامیان اقتصادی کاروان المپیک ایران، دریافت ضمانت برای جلوگیری از اتفاقات ریو

بهروز منتقمی رییس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط اسپانسرهای کاروان ایران در المپیک 2020 اعلام کرد: ما فراخوان برای مزایده دادیم که برگزار گردید و منتظر نهایی شدن قراردادها هستیم. البته ممکن است برنده مزایده معین گردد اما در قرارداد تفاهم طرفین انجام نگردد. در حال مذاکره و بحث هستیم و باید نظرات بین طرفین تامین گردد. بحث دیگر تضمین ها است که باید طرفین، تضمین و سپرده های لازم را ارائه دهند.

او در خصوص اینکه کاروان ایران قرار است چند اسپانسر داشته باشد، گفت: البته بحث ما اسپانسر نیست بلکه شریک یا همکار است که یکی در بخش اقتصادی است و دیگری برای البسه رسمی کاروان است که به تفاهم نهایی رسیدیم و فقط مانده است طرح را به او اعلام کنیم تا کار دوخت و دوز را شروع کند اما داخلی است. یکی دیگر برای البسه ورزشی است که بیش از 27 شرکت درخواست داده اند که به نتایج لازم رسیده ایم و پای امضای قرارداد هستیم.

منتقمی در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید تا خاتمه سال پرونده اسپانسرها بسته گردد، گفت: تا حدودی صورت گرفته است و باید در مفاد و متن های قرارداد به تفاهم برسیم به ویژه در بحث ضمانت های لازم برای انجام قرارداد.

او در خصوص اینکه برای اینکه اتفاقات المپیک ریو تکرار نگردد و حامیان اقتصادی به تعهدات خود عمل نمایند چه تمهیداتی پیش بینی نموده اند، تاکید نمود: اگر تضمین های لازم گرفته گردد چنین مشکلاتی پیش نمی آید و این مورد را هم پیش بینی نموده ایم.

منتقمی در خاتمه گفت: 28 بهمن همایش اقتصاد و بازاریابی داریم و سال آینده این همایش را به صورت بین المللی برگزار می کنیم. برنامه ما این است تا 10 سال آینده درآمد را به سمتی ببریم که کمیته ملی المپیک از یاری های دولتی فارغ گردد و خودش بتواند خودش را تامین کند. ما یک گروه 17 نفره در کمیسیون هستیم که همفکری می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 352

به "آخرین شرایط حامیان اقتصادی کاروان المپیک ایران، دریافت ضمانت برای جلوگیری از اتفاقات ریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط حامیان اقتصادی کاروان المپیک ایران، دریافت ضمانت برای جلوگیری از اتفاقات ریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید