آتالانتا 4-1 والنسیا؛ حماسه ایتالیایی ادامه دارد

به گزارش جام پارسی، آتالانتا در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 4-1 والنسیا را شکست داد.

آتالانتا 4-1 والنسیا؛ حماسه ایتالیایی ادامه دارد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا لحظه آخر از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان جانپیرو گاسپرینی که در اولین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان توانستند به مرحله حذفی راه پیدا نمایند.، با پیروزی در ملاقات امشب، اکنون شانس زیادی برای صعود به جمع 8 تیم انتهای دارند.

تنها 16 دقیقه از بازی سپری شده بود که آتالانتا با گل هاتبور پیش افتاد. روی پاس تند و تیز گومز بود که هاتبور با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 42 پا بر جا بود تا اینکه ایلیچیچ که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، با شوتی تماشایی توپ را به طاق دروازه والنسیا کوبید.

نیمه اول با همین دو گل به انتها رسید اما در ابتدای نیمه دوم، آتالانتا به گل سوم رسید. این بار نوبت فرولر بود که با یک شوت دیدنی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

فشار حملات آتالانتا بعد از این گل افزایش پیدا کرد و در دقیقه 62، روی یک حمله سریع، هاتبور گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

چهار دقیقه بعد، روی اشتباه بازیکنان آتالانتا، چریشف پشت محوطه جریمه میزبان صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق، یکی از گل های خورده را جبران کرد. اما کوشش بازیکنان میهمان برای کم کردن فاصله ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به انتها رسید تا والنسیا برای صعود، کار دشواری در ملاقات برگشت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 436

به "آتالانتا 4-1 والنسیا؛ حماسه ایتالیایی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتالانتا 4-1 والنسیا؛ حماسه ایتالیایی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید