9000 دانشجوی اصفهانی، برای دریافت مهر نظام مهندسی به رقابت می پردازند

به گزارش جام پارسی، 9000 دانشجوی استان اصفهان، با انجام فرآیند آزمون ورود به حرفه مهندسان برای دریافت مهر نظام مهندسی به رقابت می پردازند.

9000 دانشجوی اصفهانی، برای دریافت مهر نظام مهندسی به رقابت می پردازند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 9000 دانشجوی استان اصفهان، با انجام فرآیند آزمون ورود به حرفه مهندسان برای دریافت مهر نظام مهندسی به رقابت می پردازند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان جهت دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی در هفت رشته معماری (صلاحیت های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت های نظارت، محاسبات و اجرا)، (تأسیسات مکانیکی) صلاحیت های طراحی و نظارت، تأسیسات برقی (صلاحیت های طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در روز های 18 و 19 مهرماه به طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور در حوزه های اصفهان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان (دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می شود.

آزمون ورود به حرفه مهندسی این بار نیز همزمان با اصفهان در دانشگاه دولتی کاشان برگزار می شود.

تعداد داوطلبان شرکت در آزمون مهر ماه جاری در رشته های هفتگانه ساختمان حدود 9000 نفر است که به نسبت دوره گذشته 1000 نفر افزایش یافته و در این نوبت برخلاف نوبت پیشین آزمون ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی برگزار نمی شود.

آزمون ها به صورت تستی و تشریحی برگزار می شود و ارائه کارت ورود به آزمون به همراه کارت شناسایی معتبر الزامی بوده و ضمن جزوه باز بودن آزمون، استفاده از رایانه شخصی، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی، میز نور، شیشه، کاربن و سایر وسایل مشابه ممنوع است.

نتایج آزمون طی ماه های آینده به اطلاع متقاضیان می رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه و شهرسازی با 50 درصد نمره قبولی را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی می شوند و پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 101

به "9000 دانشجوی اصفهانی، برای دریافت مهر نظام مهندسی به رقابت می پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9000 دانشجوی اصفهانی، برای دریافت مهر نظام مهندسی به رقابت می پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید