627 واحد مسکونی توسط خیران گیلانی احدث می گردد

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به فعالیت های خیران مسکن سازان این استان، گفت: 627 واحد مسکونی با سرمایه گذاری 26 میلیارد تومانی و با یاری اقتصادی خیران مسکن ساز گیلان و مشارکت دولت در گیلان احداث می گردد.

627 واحد مسکونی توسط خیران گیلانی احدث می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران آدینه این شهرستان با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای گیلان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: طرح های ساماندهی با همکاری بنیاد و امور ایثارگران اجرایی می گردد.

وی با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت، اضافه نمود: بیش از 90 درصد گلزارهای شهدای گیلان که در مناطق روستایی قرار داشتند ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به راه اندازی مجمع خیران مسکن ساز گیلان، گفت: مجمع خیران مدرسه ساز در 16 شهرستان گیلان و تحت نظارت ائمه آدینه تشکیل شده است.

اکبرزاده با تصریح به احداث و مقاوم سازی 100هزار خانه روستایی در گیلان، توضیح داد: یک هزار قطعه زمین سال جاری برای ساخت مسکن به روستاییان استان واگذار می گردد.

وی با اشاره به فعالیت های خیران مسکن سازان گیلان، گفت: 627 واحد مسکونی با سرمایه گذاری 26 میلیارد تومانی و با یاری اقتصادی خیران مسکن ساز گیلان و مشارکت دولت در گیلان احداث می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه 8.5 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان برف سال گذشته گیلان اختصاص یافت، توضیح داد: این مبلغ پس از کارشناسی به صاحبان واحدهای مسکونی آسیب دیده از برف پرداخت شد.

اکبرزاده با اشاره به بافت روستایی گیلان، گفت: مقاوم سازی خانه های روستایی در سطح ملی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داشته و بیش از 225 میلیارد تومان در سطح ملی به این بخش اختصاص داده شده است.

وی با تصریح بر اینکه طرح هادی روستایی در گیلان اجرا می گردد، اضافه نمود: ضریب نفوذ طرح هادی روستایی گیلان 25 درصد بوده و طرح هادی در 200 روستای استان تا انتها سال جاری اجرا می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: ساخت 22 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر شروع شده که 16 هزار واحد آن به بهره برداری رسیده و شش هزار واحد به جامانده نیز سال جاری به بهره برداری می رسد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 559

به "627 واحد مسکونی توسط خیران گیلانی احدث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "627 واحد مسکونی توسط خیران گیلانی احدث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید