چه تعداد ایرانی بیش از یک واحد مسکونی دارند؟

به گزارش جام پارسی، یک و نیم میلیون ایرانی با استفاده از سامانه املاک و اسکان شناسایی شده اند که بیش از یک واحد مسکونی را در تملک خود دارند.

چه تعداد ایرانی بیش از یک واحد مسکونی دارند؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق کنار استخر با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، وزیر راه و شهرسازی گفت با استفاده از سامانه ملی املاک و اسکان متوجه شدیم که چه افرادی بیش از یک واحد مسکونی دارند. البته از نظر ما داشتن بیش از یک واحد مسکونی، ضد ارزش نیست ولی نباید این سرمایه محبوس بماند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا به یاری وزارت صمت و اتحادیه ها، نظام نامه ای برای نحوه معاملات تهیه کنیم که این نظامنامه در حال آنالیز های اولیه بوده و به محض نهایی شدن رسانه ای می گردد.

محمد اسلامی با بیان اینکه درباره شناسایی خانه های خالی با استفاده از سامان اسکان گفت: یک و نیم میلیون مالک شناسایی شده اند که بیش از یک واحد مسکونی دارند؛ حتی یک نفر بیش از 600واحد داشته است؛ با این اوصاف، در حال شناسایی و اعتبار سنجی اطلاعات به دست آمده هستیم. کار ما از این به بعد خاتمه می یابد وسازمان مالیاتی باید از آنها مالیات بگیرد. تعداد خانه های خالی بیش از دو میلیون واحد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 765

به "چه تعداد ایرانی بیش از یک واحد مسکونی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تعداد ایرانی بیش از یک واحد مسکونی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید