چرا فرهاد مجیدی لیست فصل آینده استقلال را نمی دهد؟

به گزارش جام پارسی، تیم فوتبال استقلال در جریان رقابت های لیگ برتر، 8 بازی پیش روی خود را دارد و همچنین در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف حریفان خود برود.

چرا فرهاد مجیدی لیست فصل آینده استقلال را نمی دهد؟

در این بین اظهارات مختلفی در مورد فصل آینده استقلال و بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی صحبت می گردد. فرهاد مجیدی که معتقد است که در طول مدتی که در استقلال حضور داشته، نتوانسته تیم مد نظر خود را ببندد، با سرانجام این فصل منتظر است تا بتواند برای فصل بعدی خودش شاکله مد نظر خود را در استقلال به وجود بیاورد.

طبق اطلاعات به دست آمده، مجیدی فعلا هیچ لیستی به باشگاه استقلال ارائه نداده است. با وجود حدس های متفاوتی در مورد حضور یا عدم حضور بعضی بازیکنان در استقلال مطرح می گردد، اما سرمربی آبی پوشان فعلا دست نگه داشته است تا در فرصت مناسب لیست مد نظر خود را به باشگاه ارائه دهد.

سرمربی استقلال معقد است ارائه لیست در این مقطع زمانی، امری زودهنگام است و باعث بهم خوردن تمرکز تیم می گردد. با وجود این مساله و حدس های مختلفی که وجود دارد، باید دید چه زمانی مجیدی لیست ورودی و خروجی های خود را اعلام می نماید و باشگاه استقلال چه واکنشی با لیست مجیدی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1319

به "چرا فرهاد مجیدی لیست فصل آینده استقلال را نمی دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فرهاد مجیدی لیست فصل آینده استقلال را نمی دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید