پرتغال، برترین مقصد گردشگری اروپا در سال 2017

به گزارش جام پارسی، بیست و چهارمین مراسم سالانه جوایز جهانی گردشگری (بخش اروپا) ، 30 سپتامبر در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار گردید و در این مراسم پرتغال بیشترین جوایز را کسب کرد و بعنوان برترین مقصد گردشگری اروپا شناخته شد. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

پرتغال، برترین مقصد گردشگری اروپا در سال 2017

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی پاییز 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

در این میان جزیره مادیرا (Madeira) پرتغال بعنوان برترین جزیره برای گردشگری در اروپا و ساحل زیبای آلگاروه (Algarve) بعنوان برترین ساحل اروپا شناخته شدند. برترین هتل All-Inclusive اروپا نیز از کشور پرتغال انتخاب شد ، پستانا پورتو سانتو بیچ اند اسپا ریزورت (Pestana Porto Santo All Inclusive Beach & Spa Resort) که در شهر پورتوی پرتغال واقع شده است. هتل های Quinta do Lago و Villa Joya در پرتغال نیز به ترتیب عناوین برترین ریزورت ساحلی اروپا و برترین هتل و ریزورت بوتیک اروپا در سال 2017 را به خود اختصاص دادند. به طور کل کشور پرتغال در زمینه های مختلفی جوایزی را در این مراسم دریافت کرد که در نهایت بعنوان برترین مقصد گردشگری اروپا در سال 2017 انتخاب شد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

برندگان این بخش باید منتظر بمانند تا با برندگان قاره های دیگر در تاریخ 10 دسامبر رقابت نمایند تا ببینند آیا برترین در دنیا نیز انتخاب خواهند شد یا خیر. مراسم نهایی این رویداد در ویتنام برگزار خواهد شد. مراسم انتخاب برترین های خاورمیانه نیز در تاریخ 29 اکتبر در هتل آرمانی دبی برگزار می گردد.

برندگان این مراسم سالانه توسط آراء متخصصان سفر ، پیشگامان این صنعت و نظر مسافران انتخاب می شوند. بدین شکل که رای یک فرد عمومی یک امتیاز دارد و رای یک متخصص گردشگری دو امتیاز خواهد داشت.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 297

به "پرتغال، برترین مقصد گردشگری اروپا در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال، برترین مقصد گردشگری اروپا در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید