واکنش پهلوان زاده به اظهارات سمیع زاده در مورد ناپدید شدن 500 میلیون در فدراسیون شطرنج

به گزارش جام پارسی، رئیس پیشین فدراسیون شطرنج به خبر ناپدید شدن 500 میلیون در این فدراسیون در اواخر دوره ریاستش واکنش نشان داد.

واکنش پهلوان زاده به اظهارات سمیع زاده در مورد ناپدید شدن 500 میلیون در فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صبح امروز (دوشنبه)محسن سمیع زاده سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج در گفت وگو با خبرنگاران درخصوص واریز 500 میلیون به حساب فدراسیون در اسفند ماه گفت: در اسفند ماه گذشته از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و به منظور برگزاری یک مسابقات بین المللی با حضور چند استاد بزرگ خارجی و رقابت آن با نمایندگان کشورمان، مبلغ 500 میلیون تومان به حساب فدراسیون شطرنج واریز شد که البته به شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزار این تورنمنت و رقابت مسکوت ماند. با توجه به مورد خاص در واریز این مبلغ که همان برگزاری مسابقه بود، این مبلغ باید در حساب فدراسیون باقی می ماند تا در فرصت مقتضی و پس از سرانجام این دوران شیوع کرونا، مسابقه مدنظر برگزار و این پول نیز بابت همان رویداد هزینه شود. زمانی که ما فدراسیون را تحویل گرفتیم، 2 میلیون تومان در حساب بود و 70 هزار یورو نیز بدهی ارزی وجود داشت. وظیفه ما نیست که در این باره کنکاش کنیم و نهادهای زیربط درباره این مسائل بررسی لازم را انجام می دهند، ولی حداقل می شد که حقوق و مزایای فروردین ماه را می گذاشتند که بماند تا با مشکل روبرو نشویم، البته علی نژاد معاون وزیر ورزش مبلغی را مجدداً به فدراسیون و خارج از اعتباراتش کمک کرد تا مسائل به حداقل برسد.

با توجه به اینکه واریز این 500 میلیون تومان در اواخر دوره ریاست مهرداد پهلوان زاده رئیس پیشین فدراسیون صورت گرفته، وی به عنوان یکی از طرفین ماجرا باید ابهامات را پاسخ بدهد.

پهلوان زاده در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این پول به حساب فدراسیون واریز شد تا ما با آن کارهای مربوط به شطرنج را انجام بدهیم، در واقع در هیچ جایی نوشته نشده بود که این مبلغ بابت یک رویداد یا اتفاق خاص باید هزینه شود.

وی افزود: فدراسیون به هتل و بازیکنان بدهی داشت و ما هم با این پول، این بدهی ها را تسویه کردیم و اسنادش هم موجود است. باز هم تاکید می کنم که در هیچ کجا اشاره نشده که پول مورد نظر باید برای برگزاری رویداد هزینه شود و در واقع همان کمک به فدراسیون بوده است.

پهلوان زاده در واکنش به صحبت های سمیع زاده گفت: ما فدراسیون را بدون طلبکار تحویل دادیم و نه سنوات و نه حقوقی از دوره گذشته برای دوره جدید باقی ماند. به نظرم سمیع زاده هم بهتر است از پیروزیت های شطرنج در سال های اخیر یاد بگیرد و از آنها در شنا استفاده کند تا این رشته هم پیروز شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 654

به "واکنش پهلوان زاده به اظهارات سمیع زاده در مورد ناپدید شدن 500 میلیون در فدراسیون شطرنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پهلوان زاده به اظهارات سمیع زاده در مورد ناپدید شدن 500 میلیون در فدراسیون شطرنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید