والیبالیست های جوان همه را به آینده امیدوار کردند

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال از روز سه شنبه 9 مهرماه با حضور تیم های برزیل، آمریکا، ژاپن، لهستان، مصر، آرژانتین، روسیه، ایران، استرالیا، ایتالیا، کانادا و تونس به میزبانی ناگانو ژاپن آغاز شده است.

والیبالیست های جوان همه را به آینده امیدوار کردند

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت ها از 5 بازی خود با 2 پیروزی، 3 شکست و 6 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. در مرحله دوم مسابقات که به میزبانی هیروشیما برگزار می شود ملی پوشان والیبال ایران امروز چهارشنبه از ساعت 12:30 مقابل تیم ملی آمریکا صف آرایی خواهند کرد. آمریکا از 5 بازی خود با کسب 4 پیروزی، یک شکست و 13 امتیاز پس از برزیل در رده دوم جدول واقع شده است.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگاران درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی والیبال گفت: پیش از آغاز مسابقات در رسانه بارها گفته ام اگر من بودم صرف نظر از نتیجه، رتبه و مقام از جوانان در این رقابت ها استفاده می کردم. اگر جواد کریمی جواب نمی داد از معروف استفاده می کردیم و همینطور سایر نفرات، این کار به چند دلیل مهم است. نخست اینکه جوانان در بازی های رسمی محک و شلاق خورده و برای بازی های مهم و حساس آب دیده می شوند، کاری که تیم های لهستان و روسیه در لیگ ملت ها انجام دادند. این مسابقات حکم چند ماه تمرین را برای بازیکنان دارد.

کارشناس والیبال ادامه داد: از طرف دیگر بازیکنان با تجربه از والیبال زدگی و مصدومیت دور می شدند. روح و جسم بازیکنان اصلی خسته است و جام جهانی فرصت خوبی برای ریکاوری آنها بود. اما به اجبار پس از شکست مقابل مصر به جوانان فرصت داده شد.

وی اضافه نمود: کولاکوویچ به دنبال نتیجه و رزومه است و به آسیب والیبال توجهی ندارد. بازی سختی مقابل آمریکا داریم اما جوانان چون چیزی برای از دست دادن ندارند بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت. این جوانان ما را به آینده امیدوارتر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 106

به "والیبالیست های جوان همه را به آینده امیدوار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبالیست های جوان همه را به آینده امیدوار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید