معرفی هتل دی کاوالیری میلان ، 4 ستاره

به گزارش جام پارسی، هتل دی کاوالیری میلان | Dei Cavalieri Milan Hotel

این هتل در سال 1949 ساخته شده است ، دارای 166 اتاق و 10 طبقه می باشد و در 250 متری از کلیسای میلان است که در ساختمان تاریخی مقابل ایستگاه متروی Missori واقع شده است. اتاق هایش در سبک کلاسیک، با مبلمان چوبی، رنگ استیل و با کفپوش یا پارکت، تزئین شده اند. در فصل تابستان، تراس و رستوران تراس پشت بام نیز در دسترس است. هتل دی کاوالیری میلان Dei Cavalieri Milan Hotel نزدیک به بورس اوراق بهادار میلان و اپرای تئاتر الا اسکالا است، ایستگاه مترو دئومو 300 متر از هتل فاصله دارد و یک رستوران هتل با غذاهای کلاسیک ایتالیایی میزبان شماست. این هتل برای مسافران علاقه مند به اپرا و غذاهای لذیذ عالی است. منطقه ای که هتل در آن واقع است برای خرید برند های محبوب هم مناسب است زیرا به فروشگاه بعضی مارک های تجاری معروف در زمینه پوشاک از جمله H & M، Zara وNike نزدیک است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل دی کاوالیری میلان را مرور کنیم.

معرفی هتل دی کاوالیری میلان ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل دی کاوالیری میلان

این هتل 4 ستاره خدمات تور و بلیط ارائه می دهد، خدمات و امکانات برگزاری جلسات و مهمانی با فضای کنفرانس و 10 اتاق جلسه در دسترس شماست و همچنین دارای کارکنان چند زبانه می باشد که به زبان های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، عربی، رومانیایی، روسی، بلغاری، انگلیسی و ایتالیایی صحبت می نمایند. پارکینگ با پرداخت هزینه آن در دسترس است، اینترنت بیسیم رایگان در اختیار شماست، همچنین دارای خشک شویی کاملا مجهز نیز می باشد، شما می توانید از خدمات 24 ساعته بخش پذیرش بهره ببرید و با فرآیند ورود و خروج سریع روبرو شوید. این هتل همچنین دسترسی به مرکز کسب و کار، خدمات استفاده از دستگاه فکس و فتوکپی دارد. قهوه و چای و همچنین تلویزیون در مناطق عمومی در دسترس است و خدمات نگهبانی، انبار چمدان، خدمات عروسی، صبحانه با هزینه اضافه و خدمات حمل و نقل داخل شهری از دیگر امکانات و خدمات هتل به شمار می رود. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل دی کاوالیری میلان

این هتل دارای یک کافه بسیار خوب می باشد که مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن استفاده نمایند و همچنین مرکز تناسب اندام که در نزدیکی هتل است و برای مهمانان دارای تخفیف می باشد.

رستوران های هتل

صبحانه بوفه ای سرد و گرم هر روز در این هتل از ساعت 7 تا 10 صبح ارائه می گردد.

رستوران آنسایت ونو Onsite venue : این رستوران متخصص در غذاهای ایتالیایی و صبحانه و شام می باشد. مهمانان می توانند از غذا در فضای باز لذت ببرند (بسته به شرایط آب و هوایی و روزانه باز است.

کافه آنسایت ونو شماره 2 Onsite venue #2 : ساعات شادی را در آن سپری خواهید کرد و هر روز باز است.

خدمات اتاق نیز در ساعات محدود در طول روز ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا، سیستم گرمایش، عایق صدا، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی،اتو و میز اتو در صورت درخواست، تلفن، میز مطالعه، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مخصوص لپ تاپ و تلفن می باشد. ملافه های ضد آلرژی موجود است و اینترنت وای فای نیز بصورت رایگان و در فضای حمام که با معماری مدرن همراه است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. اتاق ها بسیار شاده تزئین شده اند با این حال اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید و خدمات اتاق نیز در ساعات محدود صورت می گیرد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل دی کاوالیری میلان

  • اتاق سینگل بزینس: 18 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای یک نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل بزینس: 19 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تویین بزینس: 19 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل اکسکیوتیو: 22 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تویین اکسکیوتیو: 22 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تریپل: 25 مترمربع مساحت و سه تخت یک نفره یا یک تخت دونفره بزرگ به همراه یک تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای سه نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق چهار نفره: 35 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره با یک تخت دونفره بزرگ، همچنین صبحانه رایگان برای چهر نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • سوییت جونیور: 35 مترمربع مساحت و یک تخت دونفره بزرگ، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر میلان

  • بررا : 1 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. با ماشین تقریبا 22 دقیقه و با 16 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • دومو میلان: 400 متر است که با ماشین تقریبا 4 دقیقه راه خواهد بود. با حدود 5 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید.
  • ورزشگاه آرنا سیویسا: 5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود و با مترو حدود 18 دقیقه زمان احتیاج دارد.
  • ایستگاه مترو سنترال: این ایستگاه تا هتل، 3 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 24 دقیقه راه خواهد بود.
  • ورزشگاه سن سیرو: 4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 30 دقیقه راه خواهد بود و همچنین با مترو حدود 45 دقیقه زمان احتیاج دارد.
  • سالن تئاتر لا اسکالا: 700 متر است که تاکسی 21 دقیقه ای ای شما را به محل می رساند.
  • قلعه اسفورزسکو: 2 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه لینات: 3 کیلومتر است که با تاکسی 33 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت و با اتوبوس 44 دقیقه به طول می انجامد.
  • فرودگاه میلان مالپنسا: 5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی یک ساعت و 10 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل دی کاوالیری میلان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 20123 میلان ام آی، 1 ، پیازا گیوسپ میسوری

Piazza Giuseppe Missori, 1, 20123 Milano MI, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 274

به "معرفی هتل دی کاوالیری میلان ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل دی کاوالیری میلان ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید