معرفی درگهان قشم و مراکز خرید آن

به گزارش جام پارسی، درگهان بخشی از جزیره قشم است که در شمال جزیره قرار گرفته و جایی در میان شهر قشم و بندر لافت است.

معرفی درگهان قشم و مراکز خرید آن

درگهان که در اصل بندر درگهان نام دارد، یکی از مراکز تجاری جزیره قشم است و بعد تجاری آن برای گردشگران گاه از خود شهر قشم هم پیشی می گیرد.

درگهان شهر بندری کوچکی است که دارای یک میدان اصلی به نام درگهان و چند خیابان اصلی به نام ناخدا و جاشو دارد که همه پیرامون شغل های دریایی در این شهر است. درگهان از جمله بندرها کهن و تاریخی ایران در خلیج فارس است.

بازار نخل

بازار نخل درگهان از یک سو رو به دریا است و از سوی دیگر، معماری چشمگیری در ساخت آن به کار رفته است. بازار نخل از جمله مراکز فروش عمده لباس است و نزدیک به 200 فروشگاه در آن واقع شده است.

مراکز خرید درگهان

یکی از مهمترین جاهای دیدنی درگهان مراکز خرید درگهان است. مراکز خرید درگهان در نزدیکی بندر قدیمی و در کنار دریا قرار گرفته است. مهمترین ویژگی و فزونی مراکز خرید درگهان این است که به سبب نزدیکی آنها به همدیگر، شما برای رفتن از یکی به دیگری، نیازی به کرایه تاکسی ندارید.

مرکز خرید اطلس

مرکز خرید اطلس رو به روی مرکز خرید و بازار نخل قرار گرفته است. شما در مرکز خرید اطلس قشم می توانید کیف و کفش و لوازم دیگر را با قیمت های مناسب تهیه کنید.

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین از مراکز خرید مشهور قشم و درگهان به شمار می رود. مرکز خرید دو دلفین، مجتمعی دو طبقه به رنگ نارنجی است و طیف متنوعی از پوشاک و اکسسوری را به صورت خرده و عمده می توانید در آن پیدا کنید.

بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان که بازار سنتی این شهر جزیره قشم است، با راهروهای تو در تویی که دارد، شما را ترغیب می نماید در آن بگردید و در بین فروشندگان مختلف، کالاهای گوناگون را پیدا کنید.

مرکز خرید دریا

مرکز خرید دریا که بین اهالی درگهان به بازار دریا مشهور است، با جا دادن 1500 مغازه در دو طبقه، یکی از بزرگترین مراکز خرید درگهان قشم است.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1080

به "معرفی درگهان قشم و مراکز خرید آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی درگهان قشم و مراکز خرید آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید