مبینی: تغییرات در کادرفنی نداریم، کرم زاده برای بورسیه IOC معرفی گشت

به گزارش جام پارسی، سرپرست فدراسیون تیراندازی گفت: برنامه ای برای تغییرات در کادرفنی ندارم و به دلیل رسیدگی به شرایط خوابگاه ها اردوهای تیم ملی با تاخیر پنج روزه آغاز می شوند.

مبینی: تغییرات در کادرفنی نداریم، کرم زاده برای بورسیه IOC معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران، مهدی مبینی در مورد برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی گفت: برگزاری کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان و اساسنامه تازه مصوب شد. در اولین فرصت کمیسیون ها را تشکیل و اعضا معین شوند. تیراندازی رشته المپیکی و حساسیت بالا است باید هر چه زودتر تکلیف معین شود تا برنامه جاری فدراسیون را عملیاتی کنیم.

مبینی در پاسخ به این پرسش که احتمال تغییرات در کادرفنی وجود دارد یا خیر، گفت: برنامه ای برای تغییرات ندارم، البته اردوها را با پنج روز تاخیر آغاز می کنیم چون وضع خوابگاه ها مناسب نیست و باید رسیدگی کنیم. به هر حال تیم ملی آیینه تمام نمای فدراسیون است.

او در مورد عملکرد فروغی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تاکید کرد: قوانین و مقررات مسابقات تیراندازی تغییر کرده و تا ورزشکار بخواهد، تطبیق پیدا کند زمان بر است. او در انفرادی خوب حاضر شد اما ورزشکار همیشه نمی تواند در اوج باشد. او در کل نابغه تیراندازی است و ان شاءالله در بازی های آسیایی دو مدال کسب کند. از طرفی تیراندازی متفاوت با رشته های دیگر است و ورزشکار بایستی از لحاظ ذهنی هم در اوج باشد و به نظرم فروغی نتیجه قابل ملاحظه و خوبی گرفته است.

مبینی در مورد معین تکلیف بورسیه کمیته ملی المپیک گفت: کمیته بین المللی المپیک 10 نفر سهمیه داده که پنج خانم و پنج تا مرد باید باشند. ما به یک سهمیه ورزشکار بانو دادند و سه شنبه جلسه کمیته فنی تشکیل دادم و اعضا بر اساس شاخص ها و استادنداردها، بررسی های لازم را کردند و به این جمع بندی رسیدند که کرم زاده شایستگی بورسیه را دارد. البته همه تیراندازها خوب هستند اما باید یک نفر باید انتخاب می شد و کمیته فنی به این اجماع رسید که کرم زاده باشد. کمیته ملی المپیک گفت سهمیه تیراندازی باید یک خانم باشد.

مبینی در مورد اینکه آیا دادگر پاداش سرپرستی خود در المپیک را بین کارمندان توزیع کرده است یا خیر، پاسخ دادن را به مدیر روابط عمومی واگذار کرد که او گفت: روز آخر که تودیع شد، کارت هدیه هایی آورد و بخشی از پاداش را بین کارمندان توزیع کرد و بخشی را به خیریه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1542

به "مبینی: تغییرات در کادرفنی نداریم، کرم زاده برای بورسیه IOC معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبینی: تغییرات در کادرفنی نداریم، کرم زاده برای بورسیه IOC معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید