برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد این کلاس گفت: در این کلاس که فقط در آن کنترل مربیان انجام شد، در بخش فرنگی ناصر نوربخش و مهدی محمدی و در بخش آزاد محسن کاوه و یعقوب نجفی جویباری بعنوان مدرس حضور داشتند و بنده نیز دروس تئوری را تدریس کردم.

برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی

وی ادامه داد: در این دوره با توجه به شرایط کرونا، کلیه مربیان استان فارس در دو بخش، اصول مربیگری، اخلاق در ورزش و طراحی در تمرین را پشت سر گذاشتند و تمامی کسانی که صاحب دفترچه مربیگری بودند کنترل شدند.

مرادی با اشاره به حضور امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در این دوره شرح داد: کلیه مربیان فعالی که سن 60 سالگی را پشت سر گذاشتند و با قانون 60 سالگی روبرو شده بودند اما از بولتن مربیگری خارج شده بودند در این دوره حضور پیدا کردند و با توجه به فاکتورها و شاخص های که داشتیم بیشتر این مربیان فعال و در بولتن جای گرفتند.

وی ادامه داد: در کل حدود 80 نفر از مربیانی که به هر نحوی از بولتن ما خارج شده بودند در این دوره حضور یافتند که تعداد 31 نفر با توجه به کسب امتیازات و نتایج لازم به لیست مربیان انستیتو کشتی اضافه شدند.

رئیس انستیتو کشتی گفت: حدود 160 مربی کشتی آزاد و فرنگی که صاحب دفترچه بودند در این کلاس کنترل شدند که از این تعداد 31 نفر غیرفعال شدند و 46 نفر نیز با توجه به شاخص های عدم بار فنی، تیپ بدنی و عدم حضور در باشگاه ها و فعال نبودن، فرصت های شش ماهه داده شد تا خود را بروزرسانی کنند و در غیر این صورت غیر فعال می شوند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: به تمام مربیان سراسر کشور اعلام می کنم که اگر دارای بار فنی و دانش روز کشتی نیستند، از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح ایده آلی قرار ندارند و در باشگاه ها فعالیت نمی کنند با حضور ما و تیم آموزشی انستیتو در استان ها مطمئناً دچار مشکل خواهند شد و از این فرصتی که دارند استفاده و نسبت به بروزرسانی خود تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1184

به "برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید