فیلم مازراتی سواری محمدرضا گلزار به همراه خواننده مشهور !

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: فیلمی از مازراتی سواری محمدرضا گلزار و خواننده مشهور به مناسبت سالگرد آهنگ لعنتی در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم مازراتی سواری محمدرضا گلزار به همراه خواننده مشهور !

محمدرضا گلزار از چهرهای پر فروش فیلم های سینمایی است محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در سینما دارد محمدرضا گلزار از چهرهای مطرح در فضای مجازی است محمدرضا گلزار جزء پولدار ترین بازیگران است محمدرضا گلزار جز گران ترین بازیگران در زیمنه دستمزد در بازیگری است.

به گزارش خبرنگاران، آهنگی که در این ویدیو پخش می گردد و محمدرضا گلزار در حال همخوانی با آن است، لعنتی نام دارد که چند سال پیش به وسیله گلزار خوانده شده و سالگرد انتشار آن است. این آهنگ یکی از مشهورترین آهنگ های خوانده شده به وسیله محمدرضا گلزار می باشد. حامد برادران خواننده و تنظیم کننده ایرانی است که بسیاری از آهنگ های مشهور که به وسیله بهنام بانی و علیرضا طلسیچی خوانده شده را تنظیم نموده است.

ورزش کردن محمدرضا گلزار

گلزار مدتی از دنیای ورزش دور بود و چاق شده بود تا اینکه به طرفدارانش قول داد که به زودی با ورزش کردن دوباره خوش هیکل می گردد که همین رخ داد و ماه ها شب و روز تمرین و ورزش کرد تا به نتیجه دلخواهش برسد. طی سال های اخیر و بیشتر با کم رونق شدن سینماها و کم شدن کارهای سینمایی محمدرضا گلزار بیشتر به سراغ ورزش کردن رفته و سعی می نماید بدن خود را ورزیده کند که ظاهرا در این راه پیروز هم بوده است. اگر عکس ها و فیلم های گذشته محمدرضا گلزار را ببینید متوجه می شوید که او بدنی کاملا معمولی داشت که حتی بعضی مواقع هم چاق بود ولی الان بدنی ورزیده و ورزشکاری دارد که برای داشتن آن کوشش زیادی نموده است (حداقل از ویدیوهای که منتشر می نماید و همواره در حال ورزش کردن است می توان گفت کوشش زیادی نموده است). اما بعضی از مردم بر این باروند که محمدرضا گلزار بیشتر درگیر داروهای انرژی زاست و بیشتر با تغذیه خاص خود توانسته ماهیچه های خود را بسازد. البته محمدرضا گلزار در زمینه بوکس و حرکات رزمی هم دستی بر آتش دارد.

اصرار محمدرضا گلزار بر زحمت کشیدن برای پولدار شدن

گلزار نه تنها خودش را فردی زحمت کشیده می داند بلکه همواره مردم را به کوشش کردن برای رسیدن به اهداف دعوت می نماید. اما خود محمدرضا گلزار دیدگاه کاملا متفاوتی دارد و اینکه نون خوشگلی اش را می خورد را به شدت تکذیب می نماید. او می گوید خیلی زحمت کشیده ام و روزهای سخت بسیاری داشته ام. از کار کردن در رستوران شروع کردم و سالها بدون حمایت خانواده و پدر به صورت مستقل کار کردم تا به اینجا رسیدم. او می گوید اولین ماشینی که داشتم یک خودروی 405 بسیار داغون دسته دوم بود که همه همکارانم به من می گفتند این را بفروش تا بلایی سرت نیاورده. در میان بازیگران علاوه بر سحر قریشی خانم الهاحم حمیدی هم که بازیگر شناخته شده و قدیمی و معروفی است به سوپر استار بودن محمدرضا گلزار اشاره نموده است. الهام حمیدی بازیگر زن مشهور و تقریبا بی حاشیه درباره ستاره های سینمای ایران که می گوید : به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت شمار سینمای ایران هستند. الهام حمیدی ادامه می دهد : اما آنچه که می خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره سازی را نمی دانیم! در واقع روش ستاره سازی مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی کنیم یا نمی گذاریم که به این مرحله برسند. جالب است بدانید که در آن طرف بازیگران زیادی هستند که با سوپر استار بودن محمدرضا گلزار مخالف هستند. بعضی از آنها صحبت نموده اند و بعضی از آنها هم نیش و کنایه زده اند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1573

به "فیلم مازراتی سواری محمدرضا گلزار به همراه خواننده مشهور !" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم مازراتی سواری محمدرضا گلزار به همراه خواننده مشهور !" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مازراتی سواری محمدرضا گلزار به همراه خواننده مشهور !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید