فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت ها معین شد

به گزارش جام پارسی، فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت های 2019 که به میزبانی ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا برگزار می گردد، معین شد.

فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت ها معین شد

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت های 2019 که با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه به میزبانی ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا برگزار می گردد، معین شد.

بنا به اعلام کمیته برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ ملت های والیبال، سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، مرتضی شریفی، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت پور فهرست 14 نفره ایران را در ارومیه تشکیل می دهند.

پس از مصدوم شدن محمدجواد معنوی نژاد در بازی با آرژانتین، مرتضی شریفی در فهرست 14 نفره کولاکوویچ برای بازی های هفته سوم قرار گرفته است.

میثم صالحی، امیرمحمد فلاحت خواه و امیرحسین توخته همراه تیم ملی به اورمیه سفر خواهند کرد.

این حضور بنا به خواست کولاکوویچ انجام می گردد تا این بازیکنان از نظر ذهنی به تدریج برای همراهی تیم ملی در هفته های آینده آماده باشند. هر چند که صابر کاظمی دچار مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا بوده و زیر نظر سیامک افروزی مشغول درمان است.

اعضای تیم ملی ایران اواخر وقت امروز حوالی ساعت 22 وارد ارومیه می شوند و اعضای تیم های کانادا، لهستان و روسیه نیز بامداد امروز با استقبال والیبال دوستان و مسؤولان کشوری و استانی وارد ارومیه شده و در محل هتل آنای ارومیه اقامت کردند.

سعید معروف، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور به عنوان بهترین های ایران تا انتها هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال 2019 بودند.

بلیط فروشی روز اول مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه با مسائل فنی سایت معرفی شده به سختی صورت گرفته و امروز از ساعت 16 بلیط فروشی روز دوم این مسابقات شروع خواهد شد.

بازی نخست روز اول هفته سوم مسابقات لیگ ملت های ولیبال بین دو تیم روسیه و لهستان از ساعت 15:30 روز آدینه 24 خرداد ماه در استادیوم 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می گردد و پس از آن نیز ساعت 18:30 همان روز تیم های ایران و کانادا پیکار خواهند کرد.

در روز دوم نیز ابتدا تیم های کانادا و روسیه از ساعت 15:30 روز شنبه 25 خرداد ماه دیدار خواهند داشت و پس از آن نیز در ساعت 18:30 تیم های ایران و لهستان به مصاف هم خواهند رفت.

در روز انتهای این مسابقات نیز بازی تیم های کانادا و لهستان در ساعت 15:30 روز یک شنبه 26 خرداد ماه انجام خواهد شد و تیم های ایران و روسیه در ساعت 18:30 بازی انتهای هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 در گروه مرگ را برگزار خواهند کرد.

1310/ پ/م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 32

به "فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت ها معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت ها معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید