شما هم به جشنواره ترش و شیرین مرکز دعوتید ، بوستان شمشیری، آماده میزبانی از شهروندان تهرانی

به گزارش جام پارسی، شهرداری منطقه9 با اجرای برنامه ای متفاوت و مجذوب کننده با عنوان جشنواره ترش و شیرین در بوستان شمشیری میخواهد اوقات خوش و شادی را برای شهروندان ساکن در غرب تهران فراهم کند.

شما هم به جشنواره ترش و شیرین مرکز دعوتید ، بوستان شمشیری، آماده میزبانی از شهروندان تهرانی

به گزارش خبرنگاران، جشنواره پاییزی ترش و شیرین کاری خلاقانه است که به ابتکار روابط عمومی و همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 در گذر پاییزی بوستان شمشیری واقع در غرب تهران به زودی برپا خواهد شد.

جشنواره ترش و شیرین برای نخستین بار است که در تهران به اجرا درمی آید و از اهداف آن می توان به فراهم ساختن اوقات شاد و مفرح برای خانواده ها، احیای سنت های اصیل ایرانی و اسلامی، یاری به کسب وکارهای خانگی، حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان محلی و منطقه ای اشاره نمود.

طبق هماهنگی و برنامه ریزی اجرا شده در این جشنواره فرهنگی علاوه بر عرضه محصولات خانگی ترش و شیرین از جمله انواع ترشی و مربا با قیمت مناسب به شهروندان، امکانات و خدمات فرهنگی دیگری نیز مثل گذر پاییزی و... پیش بینی شده است.

جشنواره ترش و شیرین مرکز از یکشنبه، 20 آذرماه 1401 از ساعت 9صبح تا 17بعد از ظهر در بوستان شمشیری منطقه9 واقع در خیابان شمشیری آماده میزبانی از شهروندان تهرانی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1833

به "شما هم به جشنواره ترش و شیرین مرکز دعوتید ، بوستان شمشیری، آماده میزبانی از شهروندان تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما هم به جشنواره ترش و شیرین مرکز دعوتید ، بوستان شمشیری، آماده میزبانی از شهروندان تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید