شرط رئیسی برای همکاری با اعضای دولت روحانی

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: ابراهیم رئیسی گفت با کسانی که در دولت کنونی مسئولیت داشته اند به طور مشروط همکاری می کند.

شرط رئیسی برای همکاری با اعضای دولت روحانی

اولین گفت و گوی تلویزیونی رئیس دولت منتخب با با شبکه دو سیما انجام شد او در گفت و گو با برنامه بدون تعارف درباره نحوه انتخاب همکارانش در دولت آینده گفت ابتدا پیشنهاد ها را جمع می کند بعد از میان آنان دست به انتخاب خواهد زد.

رئیسی گفت:اگر دوستان پیشنهادی دارند از طریق سامانه ای که فعال خواهیم کرد ارایه دهند، این سامانه پیش روی همه نخبگان، صاحب نظران و دغدغه مندان کشور قرار می گیرد و ما به همه نقطه نظرات در خصوص اعضای کابینه اهمیت می دهیم به ویژه به پیشنهادات درست.

ابراهیم رییسی درباره همکاری اعضای دولت کنونی با دولت سیزدهم گفت: بنای ما در دولت نو آن است که با همه کسانی که در جای جای دولت کنونی فعالیت دارند همکاری کنیم مشروط بر اینکه آنها به دغدغه های مردم، توجه داشته باشند.

او افزود: شرط همکاری با دولت نو، قبول داشتن من نیست، افراد باید کرامت مردم را حفظ کنند و از کار آنان گره گشایی کنند، در این صورت می توانند همکار دولت باشند.

رییس جمهوری منتخب گفت: کارآمدی، فسادستیزی، داشتن روحیه انقلابی ، مردمی بودن و شایسته سالاری اساس کار ما در انتخاب افراد و همکاری با آنان است، شایستگی افراد مهم است نه اینکه جزء کدام جناح و گروه سیاسی یا با چه سلیقه سیاسی باشند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1366

به "شرط رئیسی برای همکاری با اعضای دولت روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط رئیسی برای همکاری با اعضای دولت روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید