شایعه درگذشت توران مهرزاد؛ هنرمند پیشکسوت تکذیب شد

به گزارش جام پارسی، یکی از نزدیکان توران مهرزاد گفت که حال این هنرمند با سابقه خوب است.

شایعه درگذشت توران مهرزاد؛ هنرمند پیشکسوت تکذیب شد

از شب گذشته خبر هایی درباره درگذشت توران مهرزاد (بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و رادیو) منتشر شده است و شهین نجف زاده از همکاران قدیمی این هنرمند که پس از سال ها ایفای نقش مادر و دختری در رادیو در زندگی واقعی هم با همین رابطه هستند، در گفت وگویی با ایسنا بیان نمود: خانم مهرزاد حالشان خوب است و و در منزل هستند. نمی دانم این خبر های نادرست و بدون منبع چگونه و به چه دلیلی منتشر شده؟ ولی خدارا شکر اتفاقی برای خانم مهرزاد نیفتاده است.

او افزود که توران مهرزاد در سال های گذشته فعالیت هنری خاصی نداشته بخصوص آنکه با توجه به شرایط سنی، چندان توانایی جلوی دوربین رفتن را ندارد ضمن اینکه خود این هنرمند هم تمایلی به کار ندارد.

نجف زاده بعلاوه یادآور شد که در سال های گذشته حسن خجسته، از مدیران پیشین رادیو حمایت های زیادی را به وسیله رادیو از این هنرمند انجام داده که همچنان ادامه دارد.

توران مهرزاد که متولد 1309 است، در سال 1323 فعالیت های هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و بعد هم کارش را با ایفای نقش در نمایش های رادیویی ادامه داد.

او که خواهر ایران بزرگمهر، دوبلور مطرح کشور است که سال 1395 از جهان رفته بود، تا کنون در فیلم های سینمایی و سریال هم بازی نموده و نقش های ماندگاری را هم در دوبله به یادگار گذاشته است.

پری، خط قرمز، عینک دودی، برج مینو، قرمز، دلشدگان و لیلا از جمله فیلم های سینمایی این بازیگر هستند و از مهمترین سریال های تلویزیونی اش هم به سریال امام علی (ع) و این خانه دور است، می توان اشاره نمود.

از شب گذشته شایعاتی پیرامون خبر درگذشت این هنرمند قدیمی منتشر شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1836

به "شایعه درگذشت توران مهرزاد؛ هنرمند پیشکسوت تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه درگذشت توران مهرزاد؛ هنرمند پیشکسوت تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید