دبی مقصد لوکس هواپیماهای جهان

به گزارش جام پارسی، در لست سکند تعدادی از تفریحات و مکان هایی که میتوانید به آنها سر بزنید را معرفی میکنیم تا اگر به این شهر زیبا سفر کردید بتوانید راحتتر برنامه بازدیدهای خود را تنظیم کنید، همچنین میتوانید برای سفری آسودهتر به دبی به وسیله تورهای دبی به این شهر سفر کنید.

دبی مقصد لوکس هواپیماهای جهان

1. فواره دبی

نمایش زیبای فواره هایی رویایی که در نزدیکی دوبی مال و برج خلیفه قرار گرفتهاند، بسیار دیدنی است. پایکوبی نور و حرکت آب که با موسیقی دل انگیزی هماهنگ شده است ارزش یکبار دیدن را دارد. تماشای پایکوبی فواره ها رایگان است و از ساعت 6 بعد از ظهر هر نیم ساعت برگزار میشود. محل نشستن نیز به اندازه کافی برای تماشاگران وجود دارد. در این نمایش بسیار دیدنی، فوارهها گاهی آب را تا ارتفاع 45 متر به هوا پرتاب مینمایند. پس از یک روز کامل گشت و گذار ، حتما تماشای فوارهها و گوش دادن به موسیقی که شامل قطعاتی از معروفترین آهنگهای سرتاسر جهان است بسیار لذت بخش خواهد بود.

آدرس : روبروی برج خلیفه

قیمت : رایگان

2. برج خلیفه

تماشای شهر از بالای برج خلیفه دوبی بسیار هیجان انگیز است و بلیط ورود به آن را می توان بصورت آنلاین نیز خریداری نمود. صعود به بالای برج و رسیدن به طبقه 124 تنها یک دقیقه به طول می انجامد و از آن بالا چشم انداز شهر و غروب آفتاب بسیار تماشایی است. تماشای بلندترین برج جهان در روز و شب زیبایی خاص خود را دارد چرا که در روز نور آفتاب را منعکس میکند و در شب بسیار خیره نماینده به نظر میرسد. عکاسی از آن ارتفاع نیز هیجان خاص خودش را دارد و تجسم اینکه در بالاترین نقطه از سطح زمین به سر می برید بسیار لذت بخش است. بهتر است که بلیت را از وب سایت خریداری کنید تا زمان زیادی را برای خرید بلیت و انتظار صرف نکنید.

آدرس : پشت دبی مال

قیمت : از 125 الی 200 درهم (با توجه به روز و ساعات بازدید.)

3. دبی مال، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب دبی

دبی مال بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده جهانست که انواع برندها را می توان در آنجا یافت و فضاها و جاذبه های بسیار دیدنی در آن تعبیه شده است. آکواریوم دوبی یکی از بزرگترین مخازن آبی در جهان با ظرفیت 51*20*11 مترمکعب و شامل یکی از بزرگترین دریچه های مخصوص تماشای آبزیان با 32.8 متر عرض و 8.3 متر ارتفاع است. این آکواریوم دارای بیش از 33000 موجود زنده است که 85 گونه جانوری را به نمایش می گذارند و بیش از 400 کوسه در این آکواریوم نگهداری می شوند.

تونل آکواریوم زاویه 270 درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب است. روشنایی مخزن بسته به زمان روز تغییر خواهد نمود. جنگل انبوه، سواحل صخره ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دوبی قابل رویت هستند. در اینجا خود را در مواجهه با پیراناهای خطرناک، گربه ماهی های غول پیکر، سمور بازیگوش و در کنار پنگوئن ها خواهید یافت.

آدرس : اتوبان شیخ زاید، خط قرمز مترو (ایستگاه برج خلیفه Burj Khalifa)

قیمت ورود به آکواریوم : از 8 الی 100 درهم

نکته : بهتر است طوری برنامه ریز کنید که هر 3 گزینه اول را در یک روز و با یکدیگر بازدید نمایید.

4. مرکز خرید امارات، اسکی و اسنوبورد

مرکز خرید امارات بی اندازه بزرگ است ، یک مجتمع سینمایی با نام سین استار Cinestar، محوطه بزرگ بازی ، سالنهای بولینگ و مغازه های بسیار بزرگی در آن وجود دارد. در این بازار بزرگ برندهای متعددی همچون دبنهامز ، زارا ، منگو ،H & M و برشکا، آدیداس، نایک را در کنار ورساچه و فراگامو می توان یافت. پس از خرید می توان به سراغ مرکز اسکی دبی رفت. اسکی دبی یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی در امارات متحده عربی به شمار می رود که بازدید نمایندگان می توانند در آن به انجام فعالیت هایی چون اسکی ، اسنوبورد ، سورتمه و یا پرتاب توپ های برفی در پارک برف بپردازند. در کنار مرکز اسکی رستوران های متعددی برای برطرف گرسنگی پس از انجام فعالیت های متعدد در انتظار شما هستند.

آدرس : اتوبان شیخ زاید، خط قرمز مترو (ایستگاه امارات مال Mall of the Emirates)

قیمت اسکی : از 55 دلار به بالا

5. پارک آبی وایلد ویدی Wild Wadi

پارک آبی وایلد ویدی در نزدیکی برج العرب واقع شده است و بهترین گزینه برای خنک شدن و فرار از هوای گرم دوبی محسوب میشود. خدمه پارک گرم و صمیمی بوده و انواع سرگرمی ها در آن تعبیه شده است. آنچه این پارک آبی را از سایر پارک های آبی جهان متمایز میکند، غریق نجات ها و نگهبانانی هستند که در گوشه و کنار پارک از جان مردم محافظت می نمایند. در استخر مواج پارک، خطری بچه ها را تهدید نمی کند. یکی از هیجان انگیزترین بازی ها در این پارک سقوط مرگ نام دارد که افراد با زاویه 90 درجه با یک پرش تند و سریع و ناگهانی به پایین سقوط می نمایند. به شما پیشنهاد می کنیم خانوادگی به این پارک سفر کنید. این پارک یک محل عالی برای گذراندن یک روز فراموش نشدنی است.

آدرس : جاده جمیرا (Jumeirah Road) ما بین هتل جمیرا بیچ و برج العرب

قیمت : قد بالای 110 سایت 245 درهم و کمتر از 110 سایت 185 درهم

6. پارک آبی آتلانتیس

با حضور در این پارک از هیجان حضور در بزرگترین پارک آبی خاور میانه لذت خواهید برد. این پارک مساحتی بالغ بر 17 هکتار دارد و انواع سرگرمی ها برای تمام سنین در آن جانمایی شده است. قطعا ترشح آدرنالین را هنگام استفاده کردن از بازی های مختلف و یا پریدن در تالاب کوسه ها تجربه خواهید کرد. در صورت تمایل می توانید در ساحل خصوصی احاطه شده با مناظر سرسبز گرمسیری به استراحت بپردازید. سواری های جالب و سرسرههای هیجان انگیز پارک روزی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

آدرس : جاده جمیرا (Jumeirah Road) جزیره نخل (The Palm Jumeira)، هتل آتلانتیس

قیمت : بزرگسال 250 درهم کودک 205 درهم

هزینه های جانبی : حوله : 30 درهم . لاکر کوچک : 40 درهم ، لاکر بزرگ : 75 درهم.

7. آکواریوم لاست چمبرز

تصور کنید در ویرانه های مرموز آتلانتیس در حال گشت و گذار هستید ، خود را در میان 65000 حیوان دریایی مجسم کنید که دورتادور شما در حال حرکت هستند. در اتاق گمشده آتلانتیس می توانید به ماجراجویی بپردازید. در حالی که در مواجهه با کوسهها، مارماهی، اسب دریایی و پیراناها قرار گرفته اید، در میان مارپیچها و تونلهای این تمدن از دست رفته در زیر آب ماجراجویی کنید. بیش از 20 نمایشگاه قابل توجه از زندگی دریایی در این آکواریوم در دبی تعبیه شده است، که از جمله آن میتوان به یک مخزن لمسی و نمایش تئاترآبی اشاره نمود. این تور اطلاعات زیادی را در خصوص افسانه آتلانتیس در اختیار شما قرار می دهد. این آکواریوم هم در هتل آتلانتیس واقع شده و شما در مراجعه جهت استفاده از پارک آبی میتوانید بلیت آکواریوم رو به صورت Combo خریداری نمایید.

قیمت: بزرگسالان 300 درهم، بچه ها 245 درهم

8. مدینه الجمیرا

با سفر به مدینه الجمیرا می توانید در سراسر ساحل خصوصی شهرک به گشت و گذار بپردازید و در تفرجگاه مدینه الجمیرا، به تفریح و سرگرمی های عصر عرب باستان بپردازید. مدینه الجمیرا دارای دو هتل بزرگ به سبک بوتیک با نامهای اَلقصر و مینا السلام است. همچنین 29 خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف، 7 ویلای ملکیه و بیش از 40 رستوران و کافه از دیگر فضاهای این بخش از دبی هستند.

امکانات برگزاری کنفرانس و مهمانی از جمله دو سالن باله بزرگ ، یک سالن آمفی تئاتر با 1000 جایگاه و یک مرکز سرگرمی چند منظوره در محل تعبیه گردیدهاند و تمام این امکانات توسط 3 کیلومتر از راه های آبی و مناظر طبیعی به هم متصل شدهاند. امکانات گستردهای از جمله آبگرم و مرکز تناسب اندام در کنار بازار سنتی مدینه جمیرا ، تجربه ای کهن را برای شما رقم می زنند. شهر جمیرا تنها 25 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد و دسترسی خوبی به شهر رسانه ، شهر اینترنت ، پالم جمیرا و دبی مارینا دارد. این مجموعه بسیار زیبا یادآور شهر ونیز در ابعاد بسیار کوچک تر میباشد.

آدرس : جاده جمیرا مابین هتل برج العرب و هتل آتلانتیس

قیمت : بازدید رایگان

9. مرکز شبیه سازی پرواز

در مرکز شبیه سازی پرواز در دبی رویای خلبان شدن شما به حقیقت می پیوندد و می توانید با بوئینگ 737 و یا ایرباس A380 پرواز کنید. دستگاه های شبیه سازی این مرکز بسیار واقعی هستند و خلبانان به راحتی می توانند در آنها آموزش ببینند. شما میتوانید از هر یک از 24000 فرودگاه سرتاسر جهان پرواز کنید و یا در آن فرود نمایید.

آدرس: دبی مال

قیمت: از 349 درهم به بالا

10. مرکز شبیه سازی سقوط آزاد و معلق بودن

سقوط آزاد و معلق بودن از آن دسته تجاربی است که خیلی سخت و با هزینه بسیار زیادی بدست میآید؛ اما سقوط آزاد، معلق بودن روی هوا و پرواز تجربهای است که در مرکز ifly به راحتی و با هزینه بسیار کمتری برای شما امکان پذیر خواهد بود. تجربه ای بسیار متفاوت و منحصر بفرد که آدرنالین را در رگهای شما آزاد خواهد ساخت. شما در تونل بادی با حداکثر قدرت 800 اسب و با سرعت حداکثر 200 کیلومتر در ساعت قرار خواهید گرفت و تجربه ای بسیار رویایی و منحصر بفرد را بدست خواهید آورد.

آدرس : City Centre Mirdif، اتوبان شیخ محمد بن زاید

قیمت : مراجعه حضوری : از 220 درهم به بالا | خرید آنلاین : از 165 درهم

آیا تا به حال به این شهر لوکس سفر کردهاید؟ به نظر شما تفریح خاص دیگری هم بوده است که شایستهی معرفی کردن باشد و ما آن را از قلم انداخته باشیم؟ منتظر دریافت نظراتتان هستیم.

منبع : لست سکند

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1004

به "دبی مقصد لوکس هواپیماهای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی مقصد لوکس هواپیماهای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید