خبرنگاران یووه مقابل اودینزه کامبک خورد؛ امیدهای آتالانتا زنده ماند

به گزارش جام پارسی، تهران- خبرنگاران- یوونتوس بازی یک بر صفر برده مقابل اودینزه را با حساب 2 بر یک باخت تا هنوز ماجرای قهرمانی در سری آ ادامه داشته باشد.

خبرنگاران یووه مقابل اودینزه کامبک خورد؛ امیدهای آتالانتا زنده ماند

تیم های اودینزه و یوونتوس در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا در استادیوم داچیای شهر اودین از ساعت 22 به وقت تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با رجحان 2 بر یک اودینزه به اتمام رسید و رقابت قهرمانی در فوتبال ایتالیا همچنان داغ ماند.

ابتدا ماتیس دلیخت در دقیقه 42 پیروز شد برای یوونتوس گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد اما این گل در دقیقه 52 توسط ایلیا نستروفسکی بازیکن 30 ساله و مقدونیه ای اودینزه جبران شد. انتظار می رفت که این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام برسد اما اینطور نشد. اودینزه روی یک ضدحمله در دقیقه 93 از طریق سکو فوفانای 25 ساله و ساحل عاجی به گل رسید و سه امتیاز ارزشمند را با یک کامبک به دست آورد.

یووه می توانست با برد در این ملاقات به شرایطی برسد که به یک امتیاز برای قهرمانی احتیاج داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و با این باخت 80 امتیازی ماند تا رقابت برای قهرمانی همچنان در سه هفته پایانی ادامه داشته باشد. شاگردان گاسپرینی در آتالانتا 6 امتیاز تا صدر فاصله دارند.

جالب است که اینتر نیز روی کاغذ هنوز برای قهرمانی شانس دارد و آنها با یووه فاصله هفت امتیازی دارند. حتی لاتزیو هم با بازی عقب مانده ای که دارد روی کاغذ برای قهرمنی از شانس برخوردار است. اودینزه هم با این پیروزی با 39 امتیاز در رده پانزدهم نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 785

به "خبرنگاران یووه مقابل اودینزه کامبک خورد؛ امیدهای آتالانتا زنده ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یووه مقابل اودینزه کامبک خورد؛ امیدهای آتالانتا زنده ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید