خبرنگاران بازیکن تیم قشقایی: کم تجربگی بازیکنان، علت اصلی نتیجه نگرفتن تیم است

به گزارش جام پارسی، شیراز-خبرنگاران بازیکن تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز با بیان اینکه، کمتر تیمی پیدا می کنید که در دسته یک اینقدر جوان باشد، گفت: کم تجربگی بازیکنان ما از عوامل اصلی است که نتوانستیم با وجود شایستگی نتیجه لازم را بگیریم.

خبرنگاران بازیکن تیم قشقایی: کم تجربگی بازیکنان، علت اصلی نتیجه نگرفتن تیم است

امین هاشمی فرد، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: ممکن است که تیم هایی که در لیگ دسته دوم و یا سوم بازی می نمایند دست به جوانگرایی بزنند اما در تیم دسته یک کمتر اتفاق می افتد که مدیران باشگاه و کادر فنی قشقایی اینقدر به جوانان اعتماد نمایند و جرات ریسک داشته باشند.

بازیکن خوزستانی تیم قشقایی که سابقه بازی در تیم فولاد، استقلال خوزستان به عنوان کاپیتان و تیم بوکان راداشته است، ادامه داد: در بیشتر بازی ها از حریفانمان بهتر بازی کردیم اما نتیجه لازم را نگرفتیم زیرا بی تجربه بودیم.

از بابت داوری متضرر شدیم

هاشمی فرد، با بیان اینکه از بابت قضاوت ضعیف داوران تا کنون 9 امتیاز را از دست داده ایم،، اضافه نمود: در بازی هفته گذشته با گل ریحان البرز گل سالم ما که صابر محمدی و از روی یک کار تمرین شده به ثمر رساندیم متاسفانه آفساید اعلام شد و حتی یک پنالتی صد در صد را نگرفتند تا سناریوی قضاوت ضعیف داوران برای ما ادامه داشته باشد.

وی گفت: واقعا سخت است تیمی که به صورت شخصی اداره می گردد بخواهد مشکل داوری هم داشته باشد، حرف ما این است که نمی خواهیم به نفعمان سوت زده گردد اما می خواهیم که عدالت در خصوص تیم رعایت و آنچه حقمان هست، بدهند.

شرمسار طرفداران شدیم

مدافع گلزن تیم قشقایی بیان نمود: می کوشیم بازی مقابل تیم شهرداری آستارا را ببریم تا دل هوداران تیم را شاد کنیم زیرا با اینکه نتیجه نمی گیریم اما همواره آنها حامی ما هستند از این رو باید دل آنان را با بُرد بدست بیاوریم اگرچه باز هم همواره در کنارمان بوده اند و تنها شرمسار طرفداران شدیم.

هاشمی فرد، با اشاره به این موضوع که علت اینکه تیم قشقایی را انتخاب کردم وجود طرفداران با فرهنگ آن است، گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم مشکل ورود طرفداران به استادیوم ها حل گردد و بر این باوریم که وجود تماشاگران به ما در حین بازی انگیزه دوچندان می دهد و در نتیجه گیری بسیار مثمر ثمر هستند.

بازیکنان ما از تیم شهرداری آستارا قوی تر هستند

وی، در خصوص ملاقات تیمش مقابل شهرداری آستارا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک که قرار است دوشنبه (سیزدهم بهمن 99) در شیراز بر گزار گردد ، بیان داشت: بازی های این تیم را بررسی نموده ایم، تیم بسیار خوبی دارند و برای همین در رده چهارم جدول هستند.

هاشمی فرد اضافه نمود: اما بازیکنان ما از آنها قوی تر و با انگیزه تر هستند، بسیار امیدوار هستم با شکست تیم شهرداری آستارا به ناکامی ها انتها دهیم زیرا یک بُرد می تواند تیم را از بحران نبُردن خارج کند.

بازیکن تیم قشقایی ادامه داد: بازیکنان ما با تجربه نیستند که بخواهند مشکلاتی که در حین بازی ها به وجود می آیند تحمل نمایند از این رو از کمیته داوران می خواهیم در انتخاب داوران دقت بیشتری نمایند تا حق تیمی همچون ما که جوان هستند، ضایع نگردد.

مسوولان فارس حمایت نمایند

هاشمی فرد، با اشاره به اینکه انتظار داریم مسوولان استان فارس از تیم ماکه توسط بخش خصوص اداره می گردد، حمایت نمایند،گفت: از روح الله نجف پور مدیر عامل باشگاه که در شرایط بد مالی تیم را تحت پوشش دارند و همچنین از اعتمادی که کادر فنی تیم به بازیکنان جوان کردند قدردانی می کنیم و قول می دهم در ادامه رقابت ها به صندلی خوبی که در شان طرفداران خوب ایل قشقایی است دست یابیم.

وی، در خصوص پُست خود در فوتبال نیز گفت: پست اصلی من دفاع وسط است که خیلی دوست دارم اما باز هم به نظر کادر فنی تیم بستگی دارد که در کجا بازی کنم و آمادگی این را دارم که خواسته مربیان را در هر کجا که بخواهند انجام دهم..

دوست دارم همواره برای تیمم گلزنی کنم

کاپیتان سابق تیم فولاد و استقلال خوزستان که تا به امروز 2 گل برای تیم قشقایی به ثمر رسانده است، تاکید نمود: همواره دوست داشتم در هر تیمی که باشم گل بزنم و در این مدت که بازی می کنم جزو گلزنان اول تا سوم تیم ها بودم و امیدوارم باز هم برای تیم قشقایی گلزنی کنم تا دل هوداران این تیم شاد گردد.

ملاقات تیم شهدای قشقایی شیراز و شهرداری آستارا از هفته دوازدهم رقابت فوتبال دسته یک جام آزادگان دوشنبه (سیزدهم بهمن ماه 99) ساعت 14 در استادیوم پارس شیراز برگزار می گردد و در همین روز نیز تیم فجر شهید سپاسی شیراز در بابل میهمان تیم رایکای این شهر است.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام 11 بازی، تیم طرفدار تهران با 21 امتیاز صدرنشین است مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا هم با 18 بازی به ترتیب سوم و چهارم هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 17 امتیاز ششم است و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با هشت امتیاز همچنان در رده هفدهم باقی مانده است.

در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران جام آزادگان 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و 2 تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می نمایند.

تیم های شهدای قشقایی شیراز با هشت امتیاز و نود ارومیه هم با هفت امتیاز در قعر جدول هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران بازیکن تیم قشقایی: کم تجربگی بازیکنان، علت اصلی نتیجه نگرفتن تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن تیم قشقایی: کم تجربگی بازیکنان، علت اصلی نتیجه نگرفتن تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید