کپی رایت موبایلی با نمایشگر تاشو و 5 دوربین پاپ آپ ثبت شد

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، موبایل های Mi CC9 و Mi Note 10 هفته گذشته با سیستم 5 دوربینی (4 دوربین پشتی و یک دوربین سلفی) عرضه شدند.

کپی رایت موبایلی با نمایشگر تاشو و 5 دوربین پاپ آپ ثبت شد

اما در هر دو موبایل 6 حسگر وجود داشت. اکنون به نظر می رسد شیائومی میخواهد موبایلی با 5 دوربین پشتی و یک دوربین سلفی بسازد. به تازگی یک حق انتشار اختراع جدید این شرکت منتشر شده که به چنین دستگاهی مربوط است.

طبق توضیحات این حق انتشار، شیائومی میخواهد یک موبایل تاشو با 5 دوربین پاپ آپ بسازد. نمایشگر این دستگاه به سمت خارج تا می گردد و با توجه به نحوه نگه داشتن آن در دست، دوربین های پاپ آپ می توانند عملکرد دوربین های پشتی یا سلفی را انجام دهند.

هنگامیکه دستگاه کاملا باز است، دوربین ها در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار دارند. این قسمت موبایل ضخامت بیشتری دارد و در آن باتری و اجزای دیگر نیز قرار گرفته اند.

البته باید اشاره نمود ثبت حق انتشار چنین دستگاهی به معنای آن نیست که دستگاه واقعا ساخته می گردد. شیائومی هنوز موبایل تاشو خود را به بازار عرضه ننموده اما ویدئوهایی از نمونه اولیه آن وجود دارد. این شرکت در ماه سپتامبر از Mi MIX Alpha رونمایی کرد که موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر است که دور بدنه دستگاه می پیچد.

این شرکت اعلام نموده در آینده نزدیک تعداد محدودی از این موبایل را برای فروش عرضه می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 208

به "کپی رایت موبایلی با نمایشگر تاشو و 5 دوربین پاپ آپ ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی رایت موبایلی با نمایشگر تاشو و 5 دوربین پاپ آپ ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید