جشنواره ای با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز در کرمان

به گزارش جام پارسی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه تشکیل ستاد بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: هدف گذاری شده تا جشنواره بیست و دوم با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز برگزار گردد.

جشنواره ای با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز در کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای تحصیلی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در جلسه تشکیل ستاد بیست و دومین جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز گفت: علاوه بر برگزاری جشنواره بیست و دوم استانی سال جاری دومین دوره جشنواره های مدرسه ای نیز برگزار می گردد و از خیرین مدرسه ساز در مدارسی که خودشان ساخته اند با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان تکریم و تجلیل به عمل می آید.

او با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های جدید در عرصه مدرسه سازی به یک گفتمان غالب و باور همگانی تبدیل شده است، اضافه نمود: علاوه بر تعامل بیشتر مجموعه نوسازی مدارس با مجامع خیرین، ادارات کل آموزش و پرورش و دستگاه های عضو ستاد جشنواره، بر حفظ این تعامل و همدلی به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی تاکید شده است.

واعظی نژاد بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای در راستای گسترش مشارکت خیرین مدرساز در توسعه فضا های آموزشی تاکید نمود و گفت: از این رو بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی با موضوع موضوعات فرهنگی و رسانه ای در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

او هدف گذاری بر رویکرد جشنواره بیست و دوم و استفاده از ظرفیت های گسترده حوزه فرهنگ و رسانه را عامل موثری بر گسترش فرهنگ مشارکت های مردمی در عرصه های مدرسه ساز دانست و گفت: به وسیله نوآوری، روز آمدی و پژوهش محوری با شناسایی ظرفیت های جدید سرعت توسعه فضا های آموزشی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل نوسازی مدارس در مورد برگزاری دومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز مدرسه ای توضیح داد: با توجه به رضایت و استقبال خیرین از جشنواره های مدرسه ای، این الگوی پیروز نیز با جدیت بیشتر اجرا می گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 384

به "جشنواره ای با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ای با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید