ثبت 3 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در روسیه

به گزارش جام پارسی، با ثبت موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان به این عفونت در روسیه به 17 نفر افزایش یافت و در عین حال چین، کره جنوبی، ایران، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه در فهرست کشورهای پرخطر قرار دارند که مسافرین آن قرنطینه می شوند.

ثبت 3 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، روزنامه راسیسکایا گازیتا نوشته است: سه مورد جدید از آلودگی به ویروس کرونا در روسیه گزارش شده است. همه افراد آلوده اتباع روسی هستند که طی دو هفته گذشته به ایتالیا سفر نموده بودند.

سرویس خدمات فدرال تأمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رفاه انسانی روسیه اظهار داشت طی روز گذشته (یکشنبه) در روسیه، سه مورد از عفونت کرونا ویروسی ثبت شد - یکی در منطقه کالینینگراد، یکی در منطقه بل گوراد و دیگری در منطقه مسکو.

در این گزارش آمده است که هر سه شهروند روسی مبتلا به بیماری کرونا، طی دو هفته گذشته به ایتالیا سفر نموده بودند. همگی در بیمارستان بستری شده و در چادر مخصوص بیماری های عفونی قرار دارند و دایره افرادی که پیش از این با آنها تماس گرفته اند نیز تحت مراقبت قرار دارند.

بدین ترتیب در حال حاضر در روسیه 17 مورد آلودگی به عفونت ویروس کرونا ثبت شده است که دو مورد از آنها از اتباع چینی، 14 نفر از شهروندان روسی که از ایتالیا برگشته اند و یک مورد نیز شهروند ایتالیایی است. البته دو تبعه چینی و یک شهروند روسی دیگر بهبود یافته و مرخص شدند. سه شهروند روسی که در کشتی تفریحی الماس پرنسس در سواحل ژاپن آلوده شده بودند از این کشتی تخلیه شدند.

علاوه بر این، ستاد عملیاتی مقابله با گسترش ویروس کرونا مسکو، اظهار داشت که چهار کشور انگلیس ، ایالات متحده ، سوئیس و نروژ از فهرست کشورهایی که برای مسافران آن ها قرنطینه ضروری است، حذف شدند.

بدین ترتیب فعلاً - چین، کره جنوبی، ایران، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه در فهرست کشورهایی قرار دارند که از لحاظ محافظت در برابر ویروس کرونا پر خطر هستند و طبق دستورات قبلی سرگئی سوبیانین تمامی شهردار پایتخت روسیه، مسافرین از این مقاصد ، ضروری است الزامات مربوط به قرنطینه در مورد آنها رعایت گردد.

مقامات شهر سن پترزبورگ نیز از تقویت اقدامات امنیتی برای مقابله با شیوع عفونت ویروس کرونا خبر دادند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، تا تاریخ 8 مارس (18 اسفند ما)، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا از 105 هزار نفر فراتر رفت. تعداد افراد مداوا شده تقریبا 60 هزار نفر است و تقریبا 4 هزار نفر نیز جان باخته ا ند.

در حال حاضر کشور ایتالیا رتبه اول مرگ و میر ناشی از ویروس کرونارا به خود اختصاص داده است. تعداد مبتلایان در این کشور در روز یکشنبه به 7.3 هزار نفر رسیده و هر یک نفر از 20 نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 520

به "ثبت 3 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 3 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید